Youppi Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 jag upptäckte en kul grej nyss... o de va när ja står uppe på ett tak mitt i natten och sköt stackars människor i huvet me min sniper, oså såg jag månen o tänkte att; den ha ju alltid blivit större o större när man sniprat den i andra gta så ja testade..... testa själva så får ni se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 jag upptäckte en kul grej nyss... o de va när ja står uppe på ett tak mitt i natten och sköt stackars människor i huvet me min sniper, oså såg jag månen o tänkte att; den ha ju alltid blivit större o större när man sniprat den i andra gta så ja testade..... testa själva så får ni se vad som händer Jag testade det för länge sedan och ingenting hände. Jag testade det nu och ingenting hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 9 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Jag testade det för länge sedan och ingenting hände. Jag testade det nu och ingenting hände. allvarligt? jag använde den bästa snipern och zoomade in fullt testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 allvarligt? jag använde den bästa snipern och zoomade in fullt testa igen Testade igen med samma resultat, ingenting. Stog den här gången så högt upp man kan komma på Rotterdam Tower med den bästa Snipern (som jag använde dom två tidigare försöken) fullt inzoomat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 9 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Testade igen med samma resultat, ingenting. Stog den här gången så högt upp man kan komma på Rotterdam Tower med den bästa Snipern (som jag använde dom två tidigare försöken) fullt inzoomat. nog för att jag ligger i sängen med feber o typ halsfluss men inte kan jag väl hallucinera? jag stod på playboy x:s hustak klockan 21 nånting, o de va onsdag i spelet... sen sköt jag 4-5 skott på månen inzoomat och utzoomat. och jag svär det hände en sak, tänkter inte säga vad, de skulle ju pajja för dig.... ska testa igen. Testade igen med samma resultat, ingenting. Stog den här gången så högt upp man kan komma på Rotterdam Tower med den bästa Snipern (som jag använde dom två tidigare försöken) fullt inzoomat. btw, spelar du på ps3 eller 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 nog för att jag ligger i sängen med feber o typ halsfluss men inte kan jag väl hallucinera? jag stod på playboy x:s hustak klockan 21 nånting, o de va onsdag i spelet... sen sköt jag 4-5 skott på månen inzoomat och utzoomat. och jag svär det hände en sak, tänkter inte säga vad, de skulle ju pajja för dig.... ska testa igen. btw, spelar du på ps3 eller 360? 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 10 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 360. då kan det nog vara därför..... ja kör på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 då kan det nog vara därför..... ja kör på ps3 Jag är tveksam till att det skulle vara någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 We don't take kindly to people that lie round here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Jag har PS3 och har skjutit på månen med sniper 1000 gånger i hopp om att den ska ändras, men icke. Så sluta myta, annars söker jag upp dig och skär av din hals när du sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Jag har PS3 och har skjutit på månen med sniper 1000 gånger i hopp om att den ska ändras, men icke. Så sluta myta, annars söker jag upp dig och skär av din hals när du sover. Alternativt så skriver du en disslåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) Alternativt så skriver du en disslåt. Alternativt busringer och kombinerar med en disslåt Redigerad 10 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ska testas, återkommer med resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ja, detta är ju verkligen inte sant. Varför väljer man att sprida sådana här lögner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 11 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 jag ska tamejfan filma skiten, länkar senare noobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 jag ska tamejfan filma skiten, länkar senare noobs Well... Det är ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 jag ska tamejfan filma skiten, länkar senare noobs Och aldrig mer komma tillbaka, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Vi väntar tålmodigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Haha. Funny funny funneeeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts