Gtaper Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Hej, stör mig på en sak, finns det överhuvudtaget några gamla personer på spelet?, GTA innehåller till största del yngre män och kvinnor samt några medelålders män! det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Hej, stör mig på en sak, finns det överhuvudtaget några gamla personer på spelet?, GTA innehåller till största del yngre män och kvinnor samt några medelålders män! det suger! har du spelat spelet? det finns många äldre gubbar i gta som traskar runt. btw, gillar du gamlingar eller? freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaper Skrivet 10 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Jag har klarat storyn, men det finns inte alla mycket äldre män, skulle annars va rätt gott att typ knulla en man i 55-60 åråldern i gränd i alderny typ, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Ah men... Guppy, sluta vara så otrevlig, Gtaper, sluta ha ett vokabulär som en 7-åring, Vice., sluta leka moderator. *tråd rapporterad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Kryllar ju av gamlingar, jag misshandlade senast igår en gammal jude. Oj oj oj vad han skrek när jag sparkade ner hans judearsle. Jag önskar Hitler såg mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Håll er till ämnet för satan. T: Ja, det finns gammalt folk, dock inte lika vanligt som yngre folk. Rabinerna är ju iaf gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Håll er till ämnet för satan. T: Ja, det finns gammalt folk, dock inte lika vanligt som yngre folk. Rabinerna är ju iaf gamla. Det här är GTasajten ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts