Sammy Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nån som vet hur man skaffar snabba cash och mycket..., jag vill ju köpa domdär alla firmorna /: ...annars klarar jag inte spelet eller hur, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nån som vet hur man skaffar snabba cash och mycket..., jag vill ju köpa domdär alla firmorna /: ...annars klarar jag inte spelet eller hur, eller? Om du klarat uppdraget "Copland" så kan du ta polisuniformen som finns inne på polisstationen i omklädningsrummet. För att sedan dra till militärbasen och sno militärhelikoptern och starta "Brown Thunder". Mycket lättförtjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Om du klarat uppdraget "Copland" så kan du ta polisuniformen som finns inne på polisstationen i omklädningsrummet. För att sedan dra till militärbasen och sno militärhelikoptern och starta "Brown Thunder". Mycket lättförtjäna pengar. Nu är saken den att helin vid militärbasen inte är tillgänglig före man har klarat ut storyn För att få den andra militärhelikoptern tillgänglig så måste du istället samla alla 100 hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nu är saken den att helin vid militärbasen inte är tillgänglig före man har klarat ut storyn För att få den andra militärhelikoptern tillgänglig så måste du istället samla alla 100 hidden packages. Aha, oj. Jag har ju alla 100 paket så jag visste inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Finns annars trainers för detta Eller gör uppdragerna från brandbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts