Funnylin Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Det gick inte så bra i det förra inlägget men snälla besök den här gudomligt roliga sidan och titta på filmerna för dom är verkligen roliga Klicka här för att komma till den sidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Här är två riktigt roliga sajter om datorbygge: Datortrimmarna Datadocktorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Även fast ni inte gillar Star Wars så är filmerna på den här sidan roliga.........har själv ett modem så dom tar inte så lång tid att ladda......om ni verkligen inte gillar star wars ska ni titta på den här animerade filmen gjord av samma person som gör star wars animationerna...den heter A pirates tale den är lite längre än star wars animationerna så den tar några fler minuter att ladda(om man har modem) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Idag känner jag mig lite stolt(Hehe)jag hade nämligen skickat in en ide till en flash film till killen som har starwarsspoofs.com och han sade att han kanske skulle förverkliga den iden men att han först skulle göra färdigt 2 andra filmer........så jag hoppas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Hehe, och hur lyder storyn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Storyn.....ha tålamod....det har i alla fall med Darth Vader och Kejsaren att göra.....Det har gjorts en ny film på starwarsspoofs.com utspelar sig på Naboo fighten mellan Obi1 Qui gon och Darth Maul.....dock inte den roligaste den roligaste är fortfarande filmen på Bespin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag hoppas verkligen att jag inte får en varning nu för jag drar inte upp en gammal tråd för att det är kul och skapa en ny när det finns en existerande känns oxå dumt! Men jag vill bara rekomendera en roliga sajt: http://www.buzz.bazooka.se/ Om ni inte känner till den så kan jag berätta! Det är en sida som varje dag lägger upp de roligaste länkarna som folk tippar om. Jag tror att de är uppe i 16.000 länkar nu! Har ni nån rolig länk kan ni väl oxå tippsa här!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Starta en ny. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts