EET FUK Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 En förhandstitt med grabbarna från GamePlay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Visst vore det nice med en PS3a. Uncharted, Fat Princess ( ) och nu Heavy Rain. Ser ut som ett intressant spel, om man nu ska kalla det det. Känns lite mer som en väldigt interaktiv film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 En förhandstitt med grabbarna från GamePlay Jäkligt intressant förhandstitt, det här måste utforskas nån gång. Förhoppningsvis blir jag inte råspoilad när jag väntar ett halvår med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Ny Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=GO7XbJHdd94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Ny Trailer:http://www.youtube.com/watch?v=GO7XbJHdd94 Nu blev man ju lagom peppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Jajaja!!! In med er!!!! Har ni någonsin undrat vad som döljer sig bakom Presentation Podiums tunga portar? Imorgon får ni svaret! Stig in på det nya Backstage Pass-området, klura ut ett sätt att komma igenom nästa säkerhetsdörr och ta sedan del av minispelet HEAVY RAIN™: Evidence Analysis. Ge prov på era detektivförmågor – det finns ett specialpris att vinna! Alter Ego har 20 nya t-shirtar för män och kvinnor inne den här veckan. T-shirtarna har animerade slogans rullande över bröstet, och säljs i ett paket till det fantastiska priset av 4,99 €. Avsnitt 2 i vår serie Home TV kommer ut den här veckan. Det finns att titta på i Theatre (bion) och kommer handla om allt det bra som finns i PlayStation®Home – speciellt allt det roliga som ni i communityt har för er. Om du är med som arrangör eller deltagare i ett event i Home, och tycker att Home TV borde titta förbi för att göra ett reportage om det, så tveka inte att kontakta oss på HomeTV@scee.net. Läs läs läs!!!!!!!! http://heavyrainps3.com/#/sv_SE/experience Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Mer Gameplay. Stor spoiler varning. Kolla på egen risk. http://www.youtube.com/watch?v=iu8J8LEJGUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Mer Gameplay. Stor spoiler varning. Kolla på egen risk. http://www.youtube.com/watch?v=iu8J8LEJGUM Hahaha, herregud vad hemska röstskådisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Hahaha, herregud vad hemska röstskådisar. Jo. Det låter som franska VA's som försöker få till en amerikansk dialekt. Men Ethans röst var inte så illa. Inte frugans heller. Barnen däremot. Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Mer Gameplay. Stor spoiler varning. Kolla på egen risk. Spoiler och spoiler, det är ju själva outlinen för spelet så det visste man väl från början. Jag gillade inte frugans röst, men barnets var ju förfärligt. Märks att det inte var "synkat" efter hur barn-modellen rörde sig utan att han läste innantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Spelade just demon. Åh gud vad bra det var! Inga direkta spoilers i den heller. Inget som man inte sett förut. Såhär får man demon tidigt. Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Spelade just demon. Åh gud vad bra det var! Inga direkta spoilers i den heller. Inget som man inte sett förut. Såhär får man demon tidigt. Klick jag fatta fan inte hur man ska få demot? läste de flera ggr om, och jag har ingen dålig engelska precis! (tror jag e väldigt trött bl.a! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 jag fatta fan inte hur man ska få demot? läste de flera ggr om, och jag har ingen dålig engelska precis! (tror jag e väldigt trött bl.a! ) Gå hit: http://precinct52.com/case1117_briefing/ Välj dessa: • Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks). Så här skall det se ut: Skriv in koden du får i Playstation store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Så J*VLA bra demo! Faen vad jag längtar till Spelet!!! Såna feta val man har, sjukt grymt när man slåss. Aaaah är kär på nytt!! <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Fixade precis en kod, men är inte hemma. Får väl testa imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Fixade precis en kod, men är inte hemma. Får väl testa imorn. Skriv ner den!1 Du kan tanka det från mig annars. Du kommer fetälska det. Snuten är så jävla cool. En gammal, snäll man. Karaktären är helt underbar. Sen sättet man spelar på, helt nytt. Inte X för att ta som det brukar vara, utan du tar saker med spakarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Så J*VLA bra demo! Faen vad jag längtar till Spelet!!! Såna feta val man har, sjukt grymt när man slåss. Aaaah är kär på nytt!! <3 <3 Hur får man tag på demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Hur får man tag på demot? Gå hit: http://precinct52.com/case1117_briefing/ Välj dessa: • Short cigarette (117b) • Origami bird • Coffee shop C (it says "diner") • 117h (tyre tracks). Så här skall det se ut: Skriv in koden du får i Playstation store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Jag är tamigfan blind . Tack i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Kommentarer på demot??? Nån mer än jag som älskade demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts