Pixiegnom Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Gamereactor har lagt upp sin förhandstitt. 4 av 5 flammor - inte illa. Redigerad 9 december, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 FZ.se har lagt upp en Preview om spelet, check it out. http://www.fz.se/artiklar/20091214/heavy-rain "De första sekvenserna berättas i makligt tempo och innehåller vardagliga göromål som att duscha och laga mat. Varför skulle någon vilja spela sin vardag?" Låter sjukt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Det kommer verkligen göra ont i själen att inte kunna spela det här. Får väl hoppas att jag vinner på lotto, låna en kompis PS3 eller på något annat sätt fixa det så jag skall kunna spela det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) Det kommer verkligen göra ont i själen att inte kunna spela det här. Får väl hoppas att jag vinner på lotto, låna en kompis PS3 eller på något annat sätt fixa det så jag skall kunna spela det här. Samma här. Men brorsan ska skaffa PS3 så jag har ju chansen om han gör det. EDIT: Fixade texten. Redigerad 14 december, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Ett till spel som gör det mer värt att köpa en PS3a. G'damnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Tittar igenom alla trailers till spelet igen (hade tydligen missat några också) och satan vad jag bajsar på mig. Det här kan bli ett av mina favoritspel någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag ser inte riktigt vad alla blir så upphetsade av. Kan någon förklara? Grym grafik i vad som snarare är en interaktiv film än ett spel låter sådär enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Jag ser inte riktigt vad alla blir så upphetsade av. Kan någon förklara? Grym grafik i vad som snarare är en interaktiv film än ett spel låter sådär enligt mig. Dramat, känslorna, interaktiva filmen, känslan av att kunna spela ett spel som faktiskt kommer beröra en, grafiken, handlingen - ALLT! Jag älskade Fahrenheit oerhört mycket, men de övermänskliga elementen förstörde spelet aningen. Nu är alla de elementen borta och ja, vad ska man säga? Jag älskar ju film, drama och tragedier och att själv kunna vara med och påverka hur det hela går och slutar är någonting som man aldrig kunnat göra förut (om vi exkluderar Fahrenheit) i en så stor grad som i detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2009 En del av mig tycker detta verkar coolt som fan, en annan del säger typ "Fan vad tråkigt, det är som att se på en film bara" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Läckt gameplay med Detective Scott Shelby! http://www.youtube.com/watch?v=dUfseYMxhdg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 e här ngt releasedate på detta ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 e här ngt releasedate på detta ännu? 16 Februari i staterna har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 fan då. nu när man inte har cash.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Ny Trailer. På Japanska men men. Redigerad 8 januari, 2010 av Xuande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 (redigerad) Vi i Europa får en exlusiv Special Edition version. Den kommer att innehålla bla: • Rain-effect’ slip-case 3D • Heavy Rain DLC Episode: Chronicle 1 – The Taxidermist (första delen av en grupp Episod DLC) • The Heavy Rain Official Soundtrack • Dynamic XMB theme (Rörlig theme till PS3) Dessutom sägs det att man får en färdigvikt Origami samt en poster som ger ledtrådar till puzzel i spelet. Fast förbokar man på Game.se så får man "Chronicle 1 – The Taxidermist" och "Dynamic XMB theme" ändå vare sig vilken version man väljer. 24 Feb. släpps spelet. Redigerad 17 januari, 2010 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Vi i Europa får en exlusiv Special Edition version. Den kommer att innehålla bla: • Rain-effect’ slip-case 3D • Heavy Rain DLC Episode: Chronicle 1 – The Taxidermist (första delen av en grupp Episod DLC) • The Heavy Rain Official Soundtrack • Dynamic XMB theme (Rörlig theme till PS3) Dessutom sägs det att man får en färdigvikt Origami samt en poster som ger ledtrådar till puzzel i spelet. Fast förbokar man på Game.se så får man "Chronicle 1 – The Taxidermist" och "Dynamic XMB theme" ändå vare sig vilken version man väljer. 24 Feb. släpps spelet. vad är Rain-effect’ slip-case 3D? Finns det ingen bild på det man får? Har bokat vanliga. Värt att ändra till special? Vill ha nån gubbe eller nått. Extra banor suger att betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 vad är Rain-effect' slip-case 3D? Finns det ingen bild på det man får? Har bokat vanliga. Värt att ändra till special? Vill ha nån gubbe eller nått. Extra banor suger att betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Det kommer komma DLC som låter en spela som Origami Killer! Awesome! http://www.qj.net/qjnet/playstation-3/heav...ami-killer.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Det där var verkligen en cool grej. Att få spela hur han blev en seriemördare. Hade det varit någon annan än David Cage hade det låtit osmakligt men han sköter sådant bra på ett konstnärligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Demo den 11 februari. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=36323 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts