Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Ååh, hoppas att det blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Ååh, hoppas att det blir bra! Det kommer att bli bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Håller med. Ska bli så underbart att spela ett spel som i första hand fokuserar på story, karaktärer, drama, spänning och valmöjligheter istället för att i största delen bygga på action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Håller med. Ska bli så underbart att spela ett spel som i första hand fokuserar på story, karaktärer, drama, spänning och valmöjligheter istället för att i största delen bygga på action. och det blir absolut en speluplevelse ingen av oss haft förut!detta ska absolut följas mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 och det blir absolut en speluplevelse ingen av oss haft förut!detta ska absolut följas mer! Well, Fahrenheit hade ju samma koncept, så de som spelat Fahrenheit har en viss aning om hur det här kommer att bli. Men nu är ju allt sjukt mycket mer utvecklat och grafiken är på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag älskar David Cage! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/rece...ticle5748201.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Groovy! http://ps3.qj.net/New-Heavy-Rain-footage-s...g/49/aid/134886 Den här videon fick mig att allvarligt fundera på om det inte blir ett köp trots allt, det är ju sjukt snyggt på sina håll om än lite ryckigt i både gång och vissa ansiktsuttryck. Men huvudpersonens lipsync var skitfrän, kolla när han säger "Whaddaya say? *kniper läpparna*" när rånaren ska övertalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Groovy! http://ps3.qj.net/New-Heavy-Rain-footage-s...g/49/aid/134886 Den här videon fick mig att allvarligt fundera på om det inte blir ett köp trots allt, det är ju sjukt snyggt på sina håll om än lite ryckigt i både gång och vissa ansiktsuttryck. Men huvudpersonens lipsync var skitfrän, kolla när han säger "Whaddaya say? *kniper läpparna*" när rånaren ska övertalas. Den där videon fick mig att bli väldigt sugen på att skaffa det där spelet! Är det endast för PS3? Eller kommer det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Är det endast för PS3? Eller kommer det till PC? Sony är utvigare så det blir nog bara PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 (redigerad) Sony är utvigare så det blir nog bara PS3. Okay. Spelar helst på PC, men då får man väl damma av PS3an ^^ Releasedatum? Redigerad 30 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Okay. Spelar helst på PC, men då får man väl damma av PS3an ^^ Releasedatum? Finns inget bestämt datum, men det planeras att släppas under första kvartalet 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Finns inget bestämt datum, men det planeras att släppas under första kvartalet 2010. Ah, okay. Då har man ju ännu ett till spel att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 läste aftonbladets intervju där längre upp, va mkt ja inte visste, asså fan detta SKA köpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Ska lätt köpa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Alltså, jag vet att den här videon postats tidigare, men jag blir bara så stum när jag ser den. Grafiken ser så sjuk ut på vissa tillfällen. Vissa moment känns det nästan verkligt. Titta bara på försäljaren när han snackar med detektiven i början, sinnessjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Åh, vill ha! Sjukt bra spel att spela när man är ensam en vinterkväll som denna. Absolut inget man kan spela med andra, för det här ska tas på största möjliga allvar och njuta big time ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Åh, vill ha! Sjukt bra spel att spela när man är ensam en vinterkväll som denna. Absolut inget man kan spela med andra, för det här ska tas på största möjliga allvar och njuta big time ^^ Två av mina kompisar satt alltid och spelade Condemned tillsammans, aldrig ensamma. Det tyckte jag verkade vara det ultimata sättet att uppleva ett skräck/detektivspel. Det finns alldeles för mycket singleplayerspel som inte ger nån som helst njutning till andraparten i soffan, och alldeles för få splitscreenspel. Allt ska bara vara DLC och online-Coop nuförtiden, det tycker jag är synd. Vad hände med den dataspelstid då det nästan var roligare att sitta bredvid och titta på än att spela själv? 1995, kom tillbaka! Om mina bröder mot förmodan skulle finna intresse i detta spel skulle jag med glädje spela med dem. Hell, jag hade gladeligen suttit bredvid själv och låtit dem spela hela alltet. Om inte annat finns det ju ändå fyra story-lägen så vad gör väl det om jag får se slutet på ett av dem? Redigerad 5 november, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Två av mina kompisar satt alltid och spelade Condemned tillsammans, aldrig ensamma. Det tyckte jag verkade vara det ultimata sättet att uppleva ett skräck/detektivspel. Det finns alldeles för mycket singleplayerspel som inte ger nån som helst njutning till andraparten i soffan, och alldeles för få splitscreenspel. Allt ska bara vara DLC och online-Coop nuförtiden, det tycker jag är synd. Vad hände med den dataspelstid då det nästan var roligare att sitta bredvid och titta på än att spela själv? 1995, kom tillbaka! Om mina bröder mot förmodan skulle finna intresse i detta spel skulle jag med glädje spela med dem. Hell, jag hade gladeligen suttit bredvid själv och låtit dem spela hela alltet. Om inte annat finns det ju ändå fyra story-lägen så vad gör väl det om jag får se slutet på ett av dem? -95 satt jag mest bara och tittade när andra spelade just för att jag själv var så dålig. Så det var mer roande att se på när någon som var bättre spelade. Och det är sällan man träffar folk som vill titta på istället, har faktiskt en gammal vän som föredrar att se på när man spelar. Men jag är faktiskt smått less på co-op story. Det känns som om man inte hinner stanna av och njuta. Allt går hepp-hepp-hepp-snabbt. Och man får inte de bästa grejerna själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Spelet ska tydligen släppas 18 Februari i Japan och förhoppningsvis så kommer det till Europa tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Heavy Rain nog det första spelet jag verkligen känt att jag ska köpa på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts