Zack Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jag är inte så tyff på mirc. Jag undrar om man kan vara inne på flera servrar samtidigt? quakenet och irc.rizon.net tex. Alla bra kanaler ligger på olika servrar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jag är inte så tyff på mirc. Jag undrar om man kan vara inne på flera servrar samtidigt? quakenet och irc.rizon.net tex. Alla bra kanaler ligger på olika servrar :S /server -m irc.rizon.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 /server -m irc.rizon.net Är jag inne på båda två då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 (redigerad) #furryxdcc @ rizon Redigerad 6 juli, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts