Jacker Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 I dag när jag kolla i en Atlas i skolan så fick jag se att delstaten Nevada i USA hadde Carson City som huvud stad!!!!! så Carson City i GTA3 måste va påhittat!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 (redigerad) Portland finns ju på riktigt också men det ligger inte i NY så..... Redigerad 5 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Portland ligger i delstaten Maine i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Portland ligger i delstaten Maine i USA. Ja typ över Philadelphia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Carson City i GTA3 måste va påhittat!!!! redan GTA3 freak: portland finns som statsdelar i många städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 redan GTA3 freak: portland finns som statsdelar i många städer Ok visste inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Ja typ över Philadelphia. HMMMMM!!!!!....Philadelphia ligger på USAs öst kust och Portland ligger på väst kusten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 HMMMMM!!!!!....Philadelphia ligger på USAs öst kust och Portland ligger på väst kusten!!! Nej inte det portland jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts