Weener Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Goddag mina kära vänner, jag är ute efter hårvax som verkligen verkligen står. Jag kör just nu på rött daxvax + hårspray, men det står inte tillräckligt bra. Tips på hur man gör för att håret ska stå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Har du långt eller kort hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Typ såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) finns det inte redan en sådan tråd? Edit: de funkar ju med gelatin. Redigerad 5 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Är inte smält socker jävligt stelt? Inte för jag skulle slafsa i det i mitt egna hår men de lär väl fungera i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) usch å fy för daxwax, vad som helst utom det. Redigerad 5 juli, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) d:fi är svaret på din fråga! http://www.thamessalon.com/store/images/uploads/d_fi_extreme_cream.jpg Lika stark som den röda Daxwaxen men kan tvättas av direkt! Dessutom så luktar den gott! Redigerad 5 juli, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 d:fi är svaret på din fråga! http://www.thamessalon.com/store/images/uploads/d_fi_extreme_cream.jpg Lika stark som den röda Daxwaxen men kan tvättas av direkt! Dessutom så luktar den gott! d:fi, ljusblå burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 När min brylcreme är slut kör jag med hårskum, i nån ful blå flaska, sen öser jag på med nån hårspray i en rosa flaska, tills det stelnar och det står till och med dagen efter men remember: man luktar som en brud i håret sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jävla amatörer, lyssna inte på dom ! Köp Loreal vax, tror det heter Fiber nånting, finns bara en version. Går att köpa hos frisörer Funkar skit bra för både långt och kort hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Urba elements wax använder jag och är skitnöjd. http://www.beautybay.com/assets/images/product/large/bb_8ahW_molding_paste2_500.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Urba elements wax använder jag och är skitnöjd. http://www.beautybay.com/assets/images/product/large/bb_8ahW_molding_paste2_500.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Har hört att man ska kunna andvända spärma Annars äre ju bara o kleta på lite geléatin eller hur de stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Har hört att man ska kunna andvända spärma Annars äre ju bara o kleta på lite geléatin eller hur de stavas. Eller koskit, din jävla träskapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Eller koskit, din jävla träskapa Japp! och du är nonsensspråkets mästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Eller koskit, din jävla träskapa HAAAHHAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts