SilentViper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Jag brukar vara snabb med mina bilder. Och jag har inte sett nåt i reglerna om att att paxa hatten. Om man inte vill ha hatten måste man vänta 2 timmar (efter hattinnehavarens inlägg) innan man gissar. Om man gissar inom 2 timmar och får hatten men inte postar en ny bild inom 24 timmar bestraffas man med en varning. Och alltså så har jag 24 tim att lägga upp en bild eftersom jag sa att jag tar hatten. Redigerad 15 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Jag brukar vara snabb med mina bilder. Och jag har inte sett nåt i reglerna om att att paxa hatten. Om två eller flera deltagare får lika många rätt blir hatten fri mellan vinnarna; dvs först till kvarn. Det tycker jag låter som "inget paxande"... Först till kvarn gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Jaja ursäkta då. Istället för att gå offtopic så gissar jag då 3: Grand Theft Auto: San Andreas 4: Far Cry 2 2: MX vs ATV unleashed Redigerad 15 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Jaja ursäkta då. Istället för att gå offtopic så gissar jag då 3: Grand Theft Auto: San Andreas 4: Far Cry 2 2: MX vs ATV unleashed http://pici.se/thumbs/t_uNWqNtMik.gif 1. 2. Mx vs ATV (Tikki) 3. GTA: San Andreas (Tikki) 4. Far Cry 2 (Tikki) 5. Postal 2 (Skotten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) 1: Flatout 2? Redigerad 15 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 1: Flatout 2? Nu får du endå hatten 1. Midnight Club 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Nu får du endå hatten 1. Midnight Club 2 Hehe aa^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 1: Flatout 2? Nu får du endå hatten 1. Midnight Club 2 Fel båda två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Flatout (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Flatout (1) Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Ledtrådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Flatout: Ultimate Carnage? Der ser verkligen ut som flatout! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Flatout: Ultimate Carnage? Der ser verkligen ut som flatout! Hehe... No need for clues... Hatten är din Tikki 1. Flat Out : Ultimate Carnage (Pixiegnom) 2. Mx vs ATV (Tikki) 3. GTA: San Andreas (Tikki) 4. Far Cry 2 (Tikki) 5. Postal 2 (Skotten) Redigerad 16 november, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Danke bild kommer nu: http://pici.se/pictures/RVaVBQuAq.jpg 1: 2: Operation Flashpoint(XaeRo) 3: 4: Need For Speed 3(Valle-Ball) 5: Command & Conquer: Red Alert(Clemenza) 6: OBS! Bild nummer 1 används av en mod också, Redigerad 16 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Femman är ju Command and Conquer Red Alert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) 4. Need For Speed 3 (Hot pursuit) edit: 3. nåt Army Men? (typ Sarge's Heroes eller vad det heter) Redigerad 16 november, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Femman är ju Command and Conquer Red Alert. Rätt 4. Need For Speed 3 (Hot pursuit) edit: 3. nåt Army Men? (typ Sarge's Heroes eller vad det heter) Rätt http://pici.se/pictures/RVaVBQuAq.jpg 1: 2: Operation Flashpoint(XaeRo) 3: 4: Need For Speed 3(Valle-Ball) 5: Command & Conquer: Red Alert(Clemenza) 6: OBS! Bild nummer 1 används av en mod också, Redigerad 16 november, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Rätt Rätt http://pici.se/pictures/RVaVBQuAq.jpg 1: 2: 3: 4: Need For Speed 3(Valle-Ball) 5: Command & Conquer: Red Alert(Clemenza) 6: OBS! Bild nummer 1 används av en mod också, 1. 2. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 1. 2. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl 2: Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 2. Operation Flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts