Umberto Skrivet 10 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Fallout Tactics: Brotherhood of Steel var rätt. 1. Jurassic Park: Operation Genesis (StellHell) 2. Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (gamemordos) 3. 4. 5. GTA: Advance (Pixiegnom) 6. Sega Rally (Ace) 7. Command & Conquer - Generals (Ace) 8: Ghost Master (Pixiegnom) http://img233.imageshack.us/img233/7675/gg11vl6.jpg 3. En egyptisk gud har en viss medverkan i storyn. 4. "War has never been so much fun" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Åh, jag vet att jag spelat båda, men namnen stannat kvar på min tunga i någon dag nu... Fyran gav 'Cannon Fodder' efter googling på citatet. Trean går jag bet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Åh, jag vet att jag spelat båda, men namnen stannat kvar på min tunga i någon dag nu... Fyran gav 'Cannon Fodder' efter googling på citatet. Trean går jag bet på. Rätt på fyran. 1. Jurassic Park: Operation Genesis (StellHell) 2. Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (gamemordos) 3. 4. Cannon Fodder (AngryAxel) 5. GTA: Advance (Pixiegnom) 6. Sega Rally (Ace) 7. Command & Conquer - Generals (Ace) 8: Ghost Master (Pixiegnom) 3. Utspelar sig mestadels på ett museum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 3. The Dagger of Amon Ra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 3. The Dagger of Amon Ra Rätt! 1. Jurassic Park: Operation Genesis (StellHell) 2. Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (gamemordos) 3. The Dagger of Amon Ra (Mordos) 4. Cannon Fodder (AngryAxel) 5. GTA: Advance (Pixiegnom) 6. Sega Rally (Ace) 7. Command & Conquer - Generals (Ace) 8: Ghost Master (Pixiegnom) Pixiegnom/Ace har hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Hatten är fri. Varningar utdelas till Ace och Pixiegnom i enlighet med de nya reglerna: Om man inte vill ha hatten måste man vänta 2 timmar (efter hattinnehavarens inlägg) innan man gissar. Om man gissar inom 2 timmar och får hatten men inte postar en ny bild inom 24 timmar bestraffas man med en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 ((En riktig varning? )) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) ((En riktig varning? )) ((Ja. Back on topic.)) Redigerad 11 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 ((Jävligt obefogat. Okej med reglerade lekar, men inte en massa varningar, det är som sagt bara en lek.)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) ((Jävligt obefogat. Okej med reglerade lekar, men inte en massa varningar, det är som sagt bara en lek.)) ((Det är enda lämpliga straffmetoden som finns. Jag tänker dock göra det möjligt för folk som får lekvarningar att begära att varningarna raderas efter ca 2 månader genom att kontakta mig)) edit: Sådär, nu är reglerna uppdaterade. Redigerad 12 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Nu kommer jag inte våga posta i den här tråden. Varningar för något sånt, nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Nu kommer jag inte våga posta i den här tråden. Varningar för något sånt, nä. Nu postar inte jag mycket i just den här tråden men detta är ju helt befängt. Om jag vill ha hatten om jag vinner, så gissar jag och vinner hatten. Men så vinner jag precis innan jag skall till jobbet. Får jag då en varning?! Sinnesjukt ju. Även om jag har 24 timmar på mig så kanske man inte hinner. Man måste ju sova, äta, träna mm... Varför skall man få en varning för att man inte hinner lägga upp en bild? Det är väl bara för någon annan att lägga upp en bild. precis som i "gissa bilden" leken. Postar inte vinnaren inom 24 h så få någon annan posta. Varför skulle inte det funka här? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Det är enda lämpliga straffmetoden Ingen har påstått att det behöver finnas straff. Someone's taking this a bit too seriously, dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Den här frågan är slutbehandlad. Det enda man behöver tänka på är att inte posta inom 2 timmar efter att hattinnehavaren har postat sitt inlägg om man inte är beredd att ta emot hatten. @Vice: Om man vet att man kommer att bli försenad med sin bild, t.ex. pga jobb, är det bara att meddela om det här i tråden. Back on topic. Redigerad 12 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Den här frågan är slutbehandlad. Det enda man behöver tänka på är att inte posta inom 2 timmar efter att hattinnehavaren har postat sitt inlägg om man inte är beredd att ta emot hatten. @Vice: Om man vet att man kommer att bli försenad med sin bild, t.ex. pga jobb, är det bara att meddela om det här i tråden. Back on topic. Varför ska då Ace. och Pixiegnom få en varsin varning INNAN regeln ens börjat gälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Varför ska då Ace. och Pixiegnom få en varsin varning INNAN regeln ens börjat gälla? För att detta är seriöst blodigt allvar, rätt ska va rätt och alla som försöker sticka upp näsan skall få den avhuggen. Basta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Varför ska då Ace. och Pixiegnom få en varsin varning INNAN regeln ens börjat gälla? Den nya regeln har funnits ända sen tråden öppnades i början av månaden: Ny regel för att förhindra konstant fria hattar: OM man inte vill ha hatten måste man vänta 2 timmar (efter hattinnehavarens inlägg) innan man gissar. *uppdaterade startinlägget* ON TOPIC NU FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Jag har knappt haft tillgång till internet och jag hade glömt bort helt att jag äns postat i den här tråden. Varning?...fnys. Är hatten fortfarande fri? Redigerad 12 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Ursäkta om jag är trög, men förklara regeln? När är det jag inte får posta om jag inte vill ha hatten? (Ja, jag tycker också regeln är dum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Ursäkta om jag är trög, men förklara regeln? När är det jag inte får posta om jag inte vill ha hatten? (Ja, jag tycker också regeln är dum) Hur svårt kan det vara? Vänta två timmar från det att bilden lagts upp innan du börjar gissa. Två timmar ska ni vänta, två timmar. Bilden läggs upp... Två timmar går... Där kan ni börja gissa. Två timmar som sagt. Två timmar. Det är två timmar som gäller. Två timmar. Edit: Vi tar ett till exempel. Låt oss säga att jag har hatten. 14:00 lägger jag upp min fina bild med en massa spel på så att folk kan börja gissa. 16:00 får folk som inte vill ha hatten börja gissa. Två timmar är det mellan 14:00 och 16:00. Redigerad 12 november, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts