Marquis Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 3. GTAsajten på bio! ...Svårt att gissa utan bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 4. Rambo: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 3: SMB3 4: Wolfenstein 5: Black And White 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) 4an är ju inte ett riktigt spel.. Super mario 3 med Doom 1(?) sedan moddad monster s Okej fel av mig. Men du får ju tänka efter nästa gång och inte lägga sådär. Ser ut som att de sitter ihop Redigerad 8 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 4an är ju inte ett riktigt spel.. Super mario 3 med Doom 1(?) sedan moddad monster s Men snälla killen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 4an är ju inte ett riktigt spel.. Super mario 3 med Doom 1(?) sedan moddad monster s 4:an är ett riktigt spel. SMB3-delen är en separat bild. 3: SMB3 4: Wolfenstein 5: Black And White 1/2 Vill ha hela namnet på Wolfenstein och du får bestämma dig angående B&W. 1. 2. 3. SMB3 (Karatemorfar) 4. 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Wolfenstein 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) 5. Svart och vit 2 EDIT: Vad i helvete, kan man qouta mellan olika forumdelar (den kommer ihåg knapptrycket)? Redigerad 8 november, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Vill ha hela namnet på Wolfenstein och du får bestämma dig angående B&W. Var det inte snack tidigare i tråden om att speltiteln räckte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) 5. Svart och vit 2 EDIT: Vad i helvete, kan man qouta mellan olika forumdelar (den kommer ihåg knapptrycket)? Mhm, tekniken går framåt! <: edit: Ah, dammit, borde postat det där i typ "Stunttråden". Redigerad 8 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Var det inte snack tidigare i tråden om att speltiteln räckte? Det är lite upp till var och en, fast som jag föredrar och tror att det är menat ska man specificera när man postar bilden hur man vill ha det. Alltså "det räcker med spelserien", eller "jag vill ha den exakta titeln". Mhm, tekniken går framåt! <: edit: Ah, dammit, borde postat det där i typ "Stunttråden". Haha, det hade varit klockrent. ---- Fungerar inte att qouta en post och sedan reply:a en annan, då faller qouten bort, skandal! Redigerad 8 november, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Jag vill ha titeln och siffran. 1. 2. 3. SMB3 (Karatemorfar) 4. Wolfenstein 3D (Skotten) 5. Black and White 2 (Marquis) Postar ledtrådar i nästa post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Jag vill ha titeln och siffran. 1. 2. 3. SMB3 (Karatemorfar) 4. Wolfenstein 3D (Skotten) 5. Black and White 2 (Marquis) Postar ledtrådar i nästa post. 2 - Någon super mario? Finns så jävla många att jag inte vet vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Ledsen, Xazzi, men det var fel. Spel #1 är ett amerikansk fotbollspel med löjligt brutala möjligheter att skada din motståndare från 1993. Spel #2 är andra delen i en japansk spelserie som började -86. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 1. Brutal Sports Football 2. Wonder Boy in Monster Land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Jag vill ha titeln och siffran. 1. 2. 3. SMB3 (Karatemorfar) 4. Wolfenstein 3D (Skotten) 5. Black and White 2 (Marquis) Postar ledtrådar i nästa post. FUCKING JÄVLA SKIT.. Jag ger upp.. Har letat över en timme efter namnet på spelet. 2:an är ett amiga/commondor 64 spel där man spelar en kille som har en pilbåge. Första banan minns jag att man hoppas uppåt hela tiden, inte går framåt som i t.ex. Mario 1. Minns att det finns en häxa som flyger runt på banan. Är det rätt spel? Sen är det väl säkert att du aldrig spelat spelet så du har ingen aning om vad det är för spel. Nu har jag säkert skit jävla mycket fel... Redigerad 9 november, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 1. Brutal Sports Football (Umberto) 2. Wonderboy in Monsterland (Umberto) 3. SMB3 (Karatemorfar) 4. Wolfenstein 3D (Skotten) 5. Black and White 2 (Marquis) Umberto vinner. @Karatemorfar; Vi hade Wonderboy på datorn när jag gick i lågstadiet, och ja, du tänker på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Chew on this: http://img233.imageshack.us/img233/7675/gg11vl6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 6. Rallisport Challange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts