Boomer Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 1. Bonkheads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) 1. Bonkheads Japp! 1. Bonkheads (Boomer) 2. Commandos 3 (Umberto) 3. 4. Super Mario World 2 Yoshis Island (Boomer) 5. Disneys magical quest (Boomer) 6. 7. Donkey kong country (Hew) 3. I spelet är man musse (och mimmi om man är 2 spelare). Det helar börjar i en cirkus. Tycker den är jävligt lik magical quest men det står det i alla fall inte på spelet. 6. men en annan jävla bubsy Redigerad 25 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 3. Great Circus Mystery Starrin Mickey and Minnie 6. Bubsy Bobcat 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 1. Bonkheads (Boomer) 2. Commandos 3 (Umberto) 3. Great Circus Mystery (Mordos) 4. Super Mario World 2 Yoshis Island (Boomer) 5. Disneys magical quest (Boomer) 6. 7. Donkey kong country (Hew) 3. I spelet är man musse (och mimmi om man är 2 spelare). Det helar börjar i en cirkus. Tycker den är jävligt lik magical quest men det står det i alla fall inte på spelet. 6. men en annan jävla bubsy 3. Great Circus Mystery Starrin Mickey and Minnie 6. Bubsy Bobcat 2. 3.Jaaaaa 6. FEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 nhnhnhnh 6: Bubsy in Claws Encounters of the Furred Kind right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 nhnhnhnh 6: Bubsy in Claws Encounters of the Furred Kind right? Jaaa! Roligt spel! 1. Bonkheads (Boomer) 2. Commandos 3 (Umberto) 3. Great Circus Mystery (Mordos) 4. Super Mario World 2 Yoshis Island (Boomer) 5. Disneys magical quest (Boomer) 6. Bubsy: in Claws Encounters of the Furred Kind (Skotten_31) 7. Donkey kong country (Hew) Boomer med 3/7 rätt får hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Hatten är fri. (SKRIV om ni inte tar emot hatten ffs.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) 1. - 2. Metal Slug 3 (vicecitylife) 3. Jaws Unleashed (vicecitylife) 4. James Pond 2: Codename RoboCod (Mordos) 5. - 6. - Redigerad 27 augusti, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) 2.Metal Slug 3? 3. Jaws Unleashed? Redigerad 27 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Hatten är fri. (SKRIV om ni inte tar emot hatten ffs.) Jag har varit väldigt busy, har helt enkelt glömt bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 GO! ÅÅÅÅÅH! FYRAN ÄR JU DET DÄR SPELET SOM JAG SPELADE SOM LITEN OCH SOM JAG HAR VELAT VETA NAMNET PÅ JÄTTELÄNGE, MEN SOM JAG INTE VET HUR MAN SKA FÖRKLARA VAD DET ÄR FÖR SPEL SÅ JAG HAR ALDRIG FRÅGAT EFTER DET!!!! GE MIG ETT NAMN! Jag vill väldigt gärna minnas att det heter Robocop, men google ger inga svar, det ger bara svar på den andra Robocop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 2.Metal Slug 3? 3. Jaws Unleashed? Grattis! Du har svarat rätt på TVÅ spel. ÅÅÅÅÅH! FYRAN ÄR JU DET DÄR SPELET SOM JAG SPELADE SOM LITEN OCH SOM JAG HAR VELAT VETA NAMNET PÅ JÄTTELÄNGE, MEN SOM JAG INTE VET HUR MAN SKA FÖRKLARA VAD DET ÄR FÖR SPEL SÅ JAG HAR ALDRIG FRÅGAT EFTER DET!!!! GE MIG ETT NAMN! Jag vill väldigt gärna minnas att det heter Robocop, men google ger inga svar, det ger bara svar på den andra Robocop. Robocop? Nej, verkligen inte. Vi får se om någon kan lista ut det, annars kan du få mitt bankkontonummer så kan vi nog töja på reglerna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 4. James Pond 2: Codename RoboCod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 4. James Pond 2: Codename RoboCod Ååååh! Ja just det! RobocoD. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 4. James Pond 2: Codename RoboCod Stämmer mycket bra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Åååååh, James Pond ! Spelade jag som en galning till amigan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Nu var det ett tag sedan. Antar att hatten är fri eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Nu var det ett tag sedan. Antar att hatten är fri eller? Japp! Hatten är alltid fri i alla lekar om inget hänt efter 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag tar gärna hatten: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) 1. Miami Vice: The Game 5. Gangland EDIT: Men hallå där, den förra bilden var inte ens helt avklarad, eller? :S Redigerad 31 augusti, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts