eXotic Skrivet 2 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2017 (redigerad) Haha, fyran ser helt klart ut som Patapon! Minns hur mycket du gillade det spelet. Jag gissar även på Max Payne på tvåan. Redigerad 2 april, 2017 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2017 1 timme sedan, eXotic skrev: Haha, fyran ser helt klart ut som Patapon! Minns hur mycket du gillade det spelet. Jag gissar även på Max Payne på tvåan. Du tänker rätt men minns fel. Detta är LocoRoco, som bara styrdes med L och R. Patapon gick ut på att styra en armé av knattar från vänster till höger genom olika knappkombinationer i takt. Jag hatade det spelet, främst för att bossarna tog en halvtimme om man inte levlat i evigheter innan. Plus det psykotiska soundtracket. Pata pata pata pon! Chaka bom! Chaka bom! Don dodon dodon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2017 (redigerad) Otur Simpa! Henki har rätt. Som jag minns det gav jag upp Patapon efter bara några minuter. Loco Roco däremot.. Nej, inte Max Payne på tvåan. 1. 2. Max Payne 2 (Siana) 3. 4. Loco Roco (Henkibojj) 5. FlatOut 2 (VickeX) 6. Need For Speed Underground (x_simpa_x) 7. Jackass: The Game (Flaskan) Redigerad 5 april, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2017 7. Jackass: The Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2017 en timme sedan, Flaskan skrev: 7. Jackass: The Game Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2017 21 timmar sedan, Henkibojj skrev: Du tänker rätt men minns fel. Detta är LocoRoco, som bara styrdes med L och R. Patapon gick ut på att styra en armé av knattar från vänster till höger genom olika knappkombinationer i takt. Jag hatade det spelet, främst för att bossarna tog en halvtimme om man inte levlat i evigheter innan. Plus det psykotiska soundtracket. Pata pata pata pon! Chaka bom! Chaka bom! Don dodon dodon! Jaaa, just det! Det var på det viset det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 Kan ettan vara ett Need for Speed-spel? Femman verkar vara ett reklamspel? 4 timmar sedan, eXotic skrev: Jaaa, just det! Det var på det viset det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 2. Max Payne (2 tror jag?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 2017-04-02 at 23:04, eXotic skrev: Jag gissar även på Max Payne på tvåan. 17 timmar sedan, Kebab skrev: Nej, inte Max Payne på tvåan. 4 timmar sedan, Siana skrev: 2. Max Payne (2 tror jag?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 17 timmar sedan, Henkibojj skrev: Kan ettan vara ett Need for Speed-spel? Femman verkar vara ett reklamspel? Det kan det inte! Femman är så jävla svår, det är eftertexterna från ett spel och det är troligtvis bara @VickeX som kan den (eftersom det var han som tog screenshoten och visade mig.. Och det var han som svarade rätt på den senast jag använde den här bilden...) 12 timmar sedan, Siana skrev: 2. Max Payne (2 tror jag?) Haha, det är rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 (redigerad) Ja men Femman är ju Flatout 2/Ultimate Carnage (Ultimate Carnage är en port). Flatout 3 som kom typ 2013 eller nåt var ju vansinnigt dåligt, men jag såg för någon vecka sedan att Flatout 4 precis släppts och det verkar ha fått okej reviews (jämfört med trean iaf). Stunt-läget har kommit tillbaka också. Kanske värt att testa så fort det går ner i pris och kanske får en rea på det. Tycker att jag känner igen något i ettan, men det kan vara fonten och isf ett rejält villospår. På 6an gissar jag Project Gotham Racing (4?). Redigerad 4 april, 2017 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 (redigerad) en timme sedan, VickeX skrev: Ja men Femman är ju Flatout 2/Ultimate Carnage (Ultimate Carnage är en port). Flatout 3 som kom typ 2013 eller nåt var ju vansinnigt dåligt, men jag såg för någon vecka sedan att Flatout 4 precis släppts och det verkar ha fått okej reviews (jämfört med trean iaf). Stunt-läget har kommit tillbaka också. Kanske värt att testa så fort det går ner i pris och kanske får en rea på det. Tycker att jag känner igen något i ettan, men det kan vara fonten och isf ett rejält villospår. På 6an gissar jag Project Gotham Racing (4?). Haha, snyggt! Trean är det tredje spelet i serien. Här är hela bilderna till ettan och sexan. Redigerad 4 april, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 10 timmar sedan, Henkibojj skrev: 2 timmar sedan, Kebab skrev: Haha, det är rätt! Woops, missade faktiskt den tidigare gissningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 Då är sexan Need for Speed: Underground! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 (redigerad) Om ingen kommer på 1 så får du ge oss en större bild av 3an, en ledtråd, eller en bild från ett annat spel. Redigerad 4 april, 2017 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2017 (redigerad) 19 timmar sedan, eXotic skrev: Då är sexan Need for Speed: Underground! Rätt! Här är nya bilder på ettan och trean (tagna från Youtube ) Redigerad 5 april, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2017 (redigerad) Då ser ettan ut som nåt Colin McRae Rally Trean Metal Gear Solid? Redigerad 5 april, 2017 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2017 39 minuter sedan, VickeX skrev: Trean Metal Gear Solid? Nix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2017 Trean måste vara ett Splinter Cell! Sen tror jag ettan kan vara ett Toca, kanske 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2017 (redigerad) 9 minuter sedan, Kebab skrev: Nix! Hmm... Dags att rabbla nummer på ettan alltså? Colin McRae Rally 2? edit: Och så gissar jag på Splinter Cell 2 också, bara för att. Har ingen aning om det ens finns ett som bara heter så. Redigerad 5 april, 2017 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts