Kebab Skrivet 24 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2017 2. 7 days to die 6. Toribash? ¯\_(ツ)_/¯ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 9 timmar sedan, Kebab skrev: 2. 7 days to die 6. Toribash? ¯\_(ツ)_/¯ Rätt och haha! 1. Horizon: Zero Dawn (Henkibojj) 2. 7 Days To Die (Kebab) 3. ARK: Survival Evolved (Flaskan) 4. Dino D-Day (Flaskan) 5. Det här spelet är mer som en interaktiv film än ett ordentligt spel. Det blev så pass populärt att det fick en TV-serie. Filuren på bilden heter Daphne. 6. Är ett 1v1 2D deathmatch-spel. Man spelar som apor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 (redigerad) 5. Dragon's lair 6. Gun monkeys (Helt främmande grejer, ledisar+Google) Redigerad 25 mars, 2017 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 43 minuter sedan, Mathias skrev: 5. Dragon's lair 6. Gun monkeys (Helt främmande grejer, ledisar+Google) Alla rätt! 1. Horizon: Zero Dawn (Henkibojj) 2. 7 Days To Die (Kebab) 3. ARK: Survival Evolved (Flaskan) 4. Dino D-Day (Flaskan) 5. Dragon's Lair (Mathias) 6. Gun Monkeys (Mathias) Flaskan och Mathias delar på potten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 Tjing! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 (redigerad) 1. Shadow Warrior (StellHell) 2. Pokémon GO (Kebab) 3. Tekken Tag Tournament (StellHell) 4. Sim Copter (Flaskan) 5. C&C Red Alert 2 (StellHell) 6. Unreal Tournament (Henkibojj) Redigerad 29 mars, 2017 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 2. Pokemon Go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2017 46 minuter sedan, Kebab skrev: 2. Pokemon Go! Det vet du! Och, för alla som undrar.. jag fångade Poliwagen! ------------------------------------------------------ 1. 2. Pokémon GO (Kebab) 3. 4. 5. 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2017 1. Shadow Warrior 3.Tekken 3 5. C&C Red Alert 6. Quake 2 (jag avstår eventuell vinst, men det var för bra för att inte svara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2017 en timme sedan, StellHell skrev: 1. Shadow Warrior 3.Tekken 3 5. C&C Red Alert 6. Quake 2 (jag avstår eventuell vinst, men det var för bra för att inte svara) 6. Nix! Det är Unreal Tournament, eventuellt första banan. Jag är osäker men 1. kan faktiskt vara Duke Nukem 3D, dock minns jag inga nycklar i det spelet så detkan vara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2017 3 timmar sedan, StellHell skrev: 1. Shadow Warrior 3.Tekken 3 5. C&C Red Alert 6. Quake 2 (jag avstår eventuell vinst, men det var för bra för att inte svara) Shadow Warrior är helrätt! 3 och 5 var nära 6 var fel! 2 timmar sedan, Henkibojj skrev: 6. Nix! Det är Unreal Tournament, eventuellt första banan. Jag är osäker men 1. kan faktiskt vara Duke Nukem 3D, dock minns jag inga nycklar i det spelet så detkan vara fel. Helt rätt, UT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2017 Då är det Tekken Tag Tournament, för sen bytte han utseende. Är det C&C:RA2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2017 47 minuter sedan, StellHell skrev: Då är det Tekken Tag Tournament, för sen bytte han utseende. Är det C&C:RA2 då? Yes!!! Ledtråd till fyran: Sim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2017 4. SimCopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2017 14 timmar sedan, Flaskan skrev: 4. SimCopter Helt rätt! eftersom @StellHell inte vill, så får @Kebab, @Henkibojj och @Flaskan göra upp om hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2017 3 timmar sedan, Mathias skrev: Helt rätt! eftersom @StellHell inte vill, så får @Kebab, @Henkibojj och @Flaskan göra upp om hatten! Uj! Jag kan tänka mig men lämnar gärna över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2017 Jag tycker @Kebab eller @Henkibojj tar den med tanke på att jag precis hade den! Ifall båda står över kan jag smiska ihop en till bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2017 15 minuter sedan, Flaskan skrev: @Kebab Take it away! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2017 Vill inte att leken ska dö så om ingen av er har tagit den innan imorgon eftermiddag så lägger jag upp en bild! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2017 (redigerad) Sorry för avbrott i spelet! Jag återanvänder mitt gamla (svindåliga) kollage från 2008 ifall det är lugnt. Redigerad 2 april, 2017 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts