MrNoNja Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 (redigerad) Awwww, min edit gick alla förbi Ursäkta, missade den helt. Stalker är fel, dock. Vem ska få rätt på Vampire, hur är reglerna? ------------- 2: Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony - Master_812 3: Call of Duty: Black Ops - iweX 4: Just Cause 2 - Pixiegnom 5: Vampire: The Masquerade Bloodlines - IceCandy 6: Fallout: New Vegas - simonracer 7: Crysis 2 - Pixiegnom Redigerad 18 augusti, 2011 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Känns som Pixiegnom kommer vinna detta i vilket fall. Drar till med en vild gissning: 2: Heavy Rain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Känns som Pixiegnom kommer vinna detta i vilket fall. Drar till med en vild gissning: 2: Heavy Rain? Fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Ehem, IceCandy får gärna ta Vampires. Jag hade ju hade hatten förra rundan ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 3. black ops kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Ehem, IceCandy får gärna ta Vampires. Jag hade ju hade hatten förra rundan ändå. Jag ändrar det då. 3. black ops kanske? Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Damn glömde bort helt denna tråd och det stog mellan mig och Nonja men aja ska försöka komma ihåg till nästa gång 1: Red Faction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 2.Gta iv the ballad of gay tony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Damn glömde bort helt denna tråd och det stog mellan mig och Nonja men aja ska försöka komma ihåg till nästa gång 1: Red Faction? Fel. 2.Gta iv the ballad of gay tony Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 1 Ico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 1 Ico? Fel. ------ Slänger dit en ledtråd, går nog fortare då. Jag kommer inte att vara aktiv på en dag eller två. Ber om ursäkt för det, trodde det skulle gå fortare. Pixiegnom leder än så länge, men ni vet vad som skall göras när rundan är klar. (Eller om någon redan nu tar hatten). 1: Första spelet finns på Xbox från början. Detta är tredje delen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Ptja, gissar på Halo 3. MrNoNja får avslöja det rätta svaret senare; för att inte leken ska avstanna får Pixie ta över hatten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) 1. Marc Ecko's Getting Up (Mark) 2. Darkspore (ZcruweN) 3. Duke Nukem: Manhattan Project (Umberto) 4. The Witcher 2 (MrNoNja) 5. Mega Man 9 (IceCandy) 6. Destroy All Humans (ZcruweN) 7. Halo Wars (ZcruweN) 8. MotorStorm: Apocalypse Redigerad 20 augusti, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 2. Darkspore 6: Destroy All Humans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 1. Marc Ecko's Getting Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 (redigerad) Noöepe, inte red alert på 7:an. Redigerad 18 augusti, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 7. Halo Wars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 3: Restaurant Empire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 3: Restaurant Empire? Nope. Spelet har inte med mat att göra, det är bara en skylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 3. Kan det vara Postal 2? Stör mig som fan på att jag inte kan komma på 4'an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts