Henkibojj Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 (redigerad) 1. Age of Booty (Green Goblin) 2. Baldies (Siana) 3. Death Rally (Siana) 4. Chip's Challenge (Siana) 5. Ugh! (Sniper) 6. Home Alone (Kebab) 7. Red Baron (Umberto) 8. Lost Vikings (Vice.) 9. Stuga/Stugan (spajdermän) Redigerad 9 juli, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Credd för att du lyckades få till en så svår bild, men nu börjar den här omgången bli ruggigt seg faktiskt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 2an borde ni iaf ta. Det kom ju redan fram att det är något med "bald"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 2an borde ni iaf ta. Det kom ju redan fram att det är något med "bald"... Baldies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 (redigerad) Baldies. Korrekt. --- 1. De två första orden i spelets treordiga namn är samma som de två första orden i en mycket känd RTS-serie utgiven av Microsoft. Det tredje ordet är en synonym för skatt och röv. 5. U + denne mans två första initialer: Redigerad 8 juli, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Jag KRÄVER ett omnämnande att jag var väldigt nära Baldies, och utan mig hade Siana nog inte hittat det rätta namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 5. U + denne mans två första initialer: 5: UGH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 1. LOL age of booty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 5: UGH 1. LOL age of booty. Rätt! Då kan vi äntligen avsluta den här omgången. Siana har hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 (redigerad) Let's do this 1. Bloodline Champions (ZcruweN) 2. Diablo III (Bebben) 3. 4. Heroes of Might and Magic II (ZcruweN) 5. World's Hardest Game (Frusciante) 6. FlyFF (eXotic) 7. 8. Freelancer (DrStupid) 9. Redigerad 10 juli, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fan, nu blev jag sugen på FlyFF igen. Ehm.. Sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 9. Day of defeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 8. Freelancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fan, nu blev jag sugen på FlyFF igen. Åh, samma här! Det var länge sedan! ... 2007? Eller 2006 kanske till och med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 (redigerad) 1. Bloodline Champions 4. ser ut som Heroes of Might and Magic 2. så jag chansar på det! 7. Resident Evil 1 En till Edit Redigerad 10 juli, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Åh, samma här! Det var länge sedan! ... 2007? Eller 2006 kanske till och med? Jag spelade aningen längre, tror att min senaste inloggning var sommaren -09 eller något sådant. Kanske till och med ännu närmre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Kan 3:an vara FIFA Manager? (Aldrig spelat det iofs.) 5:an tycker jag ser ut som onlinespelet World's Hardest Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fan, nu blev jag sugen på FlyFF igen. Ehm.. Sex. Rätt! 9. Day of defeat Fel! 8. Freelancer Rätt! 1. Bloodline Champions 4. ser ut som Heroes of Might and Magic 2. så jag chansar på det! 7. Resident Evil 1 En till Edit Rätt, rätt, fel! Kan 3:an vara FIFA Manager? (Aldrig spelat det iofs.) 5:an tycker jag ser ut som onlinespelet World's Hardest Game. Fel, rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 2: Diablo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 9:an Wolfenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts