Grumpy Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 7. Army of Men? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 7. Army of Men? Fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Fel. Ge oss ledtrådar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 (redigerad) Ge oss ledtrådar då! 4: Var ett väldigt populärt spel till amiga/Commandore 64 du gör en del stunt som att hoppa över bilar,bussar etc. 5: Ett spel också som fanns till amiga spelet utvecklades mellan 1990 och 1992 spelet delar namn med en engelsk bilutvecklare det finns tre spel i serien. 7: Det är som capture the flag fast med militära fordon. Man kan spela som två lag Grön eller Brun och gäller att man tar varandras flaggor. Svar finns även i tråden några sidor bak. Redigerad 24 juni, 2011 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 (redigerad) Nya ledtrådar: 4: Spelet utvecklades till dessa Amiga, Amstrad CPC, Commodore 64, ZX Spectrum och släpptes 1987 av Mastertronic. Du kan köra en eller två spelare i splitscreen. 7: Utvecklare av spelet heter Silent Software, Inc. Och spelet finns till dessa plattformar 3DO, PC/Win, PlayStation, Sega Saturn (unofficial) och genre Capture the flag. Hoppas detta är tillräcklig bra hjälp nu för att lista ut dessa. Redigerad 25 juni, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 5.Lotus - The Ultimate Challenge 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 (redigerad) 5.Lotus - The Ultimate Challenge 3? Rätt. 1: Command & Conquer (eXotic) 2: Monstertruck Madness 2 (Green_Goblin) 3: Road Rash (xstreem) 4: 5: Lotus - The ultimate Challenge 3 (iwex) 6: Police Quest 3 (Umberto) 7: Return Fire (Mrnonja) Nya ledtrådar: 4: Spelet utvecklades till dessa Amiga, Amstrad CPC, Commodore 64, ZX Spectrum och släpptes 1987 av Mastertronic. Du kan köra en eller två spelare i splitscreen. 7: Utvecklare av spelet heter Silent Software, Inc. Och spelet finns till dessa plattformar 3DO, PC/Win, PlayStation, Sega Saturn (unofficial) och genre Capture the flag. Redigerad 25 juni, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 7. Return Fire? (Tror det heter så. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 Jag gissar på Excite Bike på 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2011 (redigerad) 7. Return Fire? (Tror det heter så. ) Rätt! EDIT: Siana fel men du är en bit på vägen men fel spel. Ska se om jag kan hitta nya ledtrådar till det. EDIT 2: Okej eftersom det var svårt att hitta nya ledtrådar till sånt pass gammalt spel så kan jag säga att spelet är baserat på en serie som gick på BBC för länge sen vad läste. Namnet delar samma namn som en del av en moppe också. Redigerad 25 juni, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 Eftersom inget svar kommer så skriver jag ut namnet på spelet så det gäller va först till kvarn. 7: Kikstart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 (redigerad) Jag kan testa en gång. Kör i samma tema som SilentViper, blandat retro. http://img580.imageshack.us/img580/9808/tavling.png Lätt, svårt? Kanske tillochmed har spel som redan har vart med tidigare. 1: Commander Keen - Sniper 2: Golden Axe - Henkibojj 3: Slick 'n' Slide - Henkibojj 4: The Great Gianna Sisters - ZcruweN 5: Stunt - Henkibojj 6: 7: Ski or Die - Henkibojj Redigerad 27 juni, 2011 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2011 1. Commander Keen Vet även vilken fyran är, men eftersom jag inte vill ha hatten låter jag den vara obesvarad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Jag vet att det är fel, men jag kör endå. Nr 7: SkiFree? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Nu är väl ändå 4an The Great Gianna Sisters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Jag vet att det är fel, men jag kör endå. Nr 7: SkiFree? Du är nära! Nu är väl ändå 4an The Great Gianna Sisters Det stämmer, rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 2: Golden Axe? 3: Slicks 'n' Slide (2, tror jag, eftersom bilen inte är bekant från ettan). 5: Stunts 'n' Bumps (eller bara "Stunts"). 7: Ski or Die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Vet även vilken fyran är, men eftersom jag inte vill ha hatten låter jag den vara obesvarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 2: Golden Axe? 3: Slicks 'n' Slide (2, tror jag, eftersom bilen inte är bekant från ettan). 5: Stunts 'n' Bumps (eller bara "Stunts"). 7: Ski or Die Rätt, hela rubbet. Har ju en klar vinnare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 6. Alien Carnage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts