eXotic Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 (redigerad) 1. Måste vara Guild Wars Edit: Kan ju såklart vara någon av uppföljarna också. Men de får jag väl beta av om min första gissning är fel. Edit 2: Kan fyran vara Red Dead Revolver kanske? Redigerad 18 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 (redigerad) 1. Måste vara Guild Wars Edit: Kan ju såklart vara någon av uppföljarna också. Men de får jag väl beta av om min första gissning är fel. Egentligen tänkte jag vara lite bitchig och tvinga fram vilket utav Guild Wars spelen det är, men så dum ska jag inte vara! 1. Guild Wars (eXotic) 2. Heroes of Newerth (Siana) 3. Killer 7 (assburgerssyndrome) 4. Lead And Gold: Gangs of the Wild West (Pixiegnom) 5. Team Fortress 2 (Grumpy Redigerad 18 oktober, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 4. Red Dead Redemption? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 4: Call of Juarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 4: Lead and Gold: Gangs of the Wild West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 4: Lead and Gold: Gangs of the Wild West Jupp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 2:an ser ut som Madman ifrån HoN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 2:an ser ut som Madman ifrån HoN? That is correct! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Egentligen tänkte jag vara lite bitchig och tvinga fram vilket utav Guild Wars spelen det är, men så dum ska jag inte vara! Hade jag behövt gissa så hade min första gissning landat på Nightfall, taket ser ut som taket i en av städerna där man gjorde ett quest tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Hade jag behövt gissa så hade min första gissning landat på Nightfall, taket ser ut som taket i en av städerna där man gjorde ett quest tycker jag. Nicht, Factions Och om det inte kommer fler gissningar på det sista spelet fören låt oss säga kvart över 8 så får ni en ledtråd då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Nicht, Factions Och om det inte kommer fler gissningar på det sista spelet fören låt oss säga kvart över 8 så får ni en ledtråd då Blarhlarghlargh, det var för länge sedan jag spelade igenom spelen. Får ta och göra det, under vinterlovet kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 3. utvecklat av den japanska utvecklingsstudion Grasshopper Manufacture och utgivet av Capcom år 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 3: Killer 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 3: Killer 7 Correct, hatten är fri mellan dom som har gissat då i guess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 (redigerad) Easy one. 1. 2. inFamous (Renard) 3. 4. Mercenaries 2 (DrStupid) 5. Red Faction: Guerrilla (Grumpy) 6. Far Cry (Sniper) 7. Bionic Commando (DrStupid) Redigerad 19 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 2. Grand Theft Auto IV 3. Cryisis 4. Mercenaries 2 7. Bionic Commando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 2. Grand Theft Auto IV 3. Cryisis 4. Mercenaries 2 7. Bionic Commando Fel. Fel. Rätt. Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 6 Black? Haha, vet inte. Ren gissning, kan verkligen ingen av dom där. Kan ni inte ha med fler Kirby-spel i fortsättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 6. Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 6. Far Cry Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts