Wu Zi Mu Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Nu syns det bättre, men jag kan ändå inte så jag chansar lite. 2. Machinarium 3. Catwoman 2an är redan sagt, LittleBigPlanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 (redigerad) 4. F.E.A.R 2? Fel. Nu syns det bättre, men jag kan ändå inte så jag chansar lite. 2. Machinarium 3. Catwoman Fel, fel. Jag är förvånad faktiskt, spelen är knappast okända, Kommer väl ledtrådar ikväll kanske. 1. Alone in the Dark: The New Nightmare (Renard) 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. Del 2 i en serie stealth-spel. 4. Penumbra: Overture (Umberto) 5. The Darkness (Grumpy) 6. Fallout 3 (Sniper) 7. F.E.A.R 2: Project Origin (Renard) 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Redigerad 17 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Var snäll och uppdatera listan i samma vända som du uppdaterar bilden så man ser vilka spel som finns kvar att gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Tror snarare problemet ligger i själva bilderna, de ger väldigt lite information. Jag har ingen aning på någon som inte är tagen faktiskt, och då har jag säkert spelat något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 (redigerad) Var snäll och uppdatera listan i samma vända som du uppdaterar bilden så man ser vilka spel som finns kvar att gissa på. Ja. Enklast är att ha ett inlägg med bilden per sida där man uppdaterar vilka som är kvar att gissa på. Survival horror är verkligen inte min genre men gissar vilt... 4. Penumbra: Overture?? Redigerad 16 oktober, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 (redigerad) Var snäll och uppdatera listan i samma vända som du uppdaterar bilden så man ser vilka spel som finns kvar att gissa på. Sorry, trodde jag hade gjort det. Fixat nu. Tror snarare problemet ligger i själva bilderna, de ger väldigt lite information. Jag har ingen aning på någon som inte är tagen faktiskt, och då har jag säkert spelat något av dem. 1. Skräckspel i stil med de äldre Resident Evil-spelen. 2. - 3. Det senaste spelet kom i år och det hade då gjort rätt många förändringar. Det här är del två i serien. 4. Svenskt skräckspel. 5. Svenskt FPS baserat på en serie comic books. 6. Både spelet på bilden och dess uppföljare har en tråd på spelforumets första sida 7. Uppföljaren till ett skräckspel i FPS-format som släpptes 2005 till PC. 8. - Umberto: Rätt! 1. 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. 4. Penumbra: Overture (Umberto) 5. 6. Fallout 3 (Sniper) 7. 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan Redigerad 16 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 6. Fallout: New Vegas (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 6. Fallout: New Vegas (?) Läs ledtråden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Läs ledtråden igen. 6. Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 6. Fallout 3 1. 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. 4. Penumbra: Overture (Umberto) 5. 6. Fallout 3 (Sniper) 7. 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 7. F.E.A.R 2: Project Origin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 5. The Darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Ni har så rätt så. 1. 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. 4. Penumbra: Overture (Umberto) 5. The Darkness (Grumpy) 6. Fallout 3 (Sniper) 7. F.E.A.R 2: Project Origin (Renard) 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Umberto: Rätt! Haha, look at that. --- 3. Silent Hill 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 3. Silent Hill 2? Nae, 3an är inte ett skräckspel, utan lägger fokus på stealth. 1an är utvecklat av Infogrames och släpptes 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 1. Alone in the Dark: The New Nightmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 (redigerad) 1. Alone in the Dark: The New Nightmare Jadå. 1. Alone in the Dark: The New Nightmare (Renard) 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. Del 2 i en serie stealth-spel. 4. Penumbra: Overture (Umberto) 5. The Darkness (Grumpy) 6. Fallout 3 (Sniper) 7. F.E.A.R 2: Project Origin (Renard) 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Redigerad 17 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 (redigerad) 3. Uncharted 2: Among thieves? Redigerad 17 oktober, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 3. Uncharted 2: Among thieves? Nja, det skulle jag väl inte kalla stealth. Spelet är utvecklat av UBISOFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Nja, det skulle jag väl inte kalla stealth. Spelet är utvecklat av UBISOFT. Tyckte mig känna igen stegen osv Enda stealthspelet jag kommer på som Ubisoft gjort är Splinter cell..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts