Siana Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 (redigerad) MEN SKAM PÅ ER 8. Dungeon Keeper Jag blir ledsen av att se att ingen har sagt det! Korrekt rätt. Var det i det som de pratade svenska? Inte i det Dungeon Keeper jag spelade i alla fall. Däremot tror jag att de pratar svenska i 2:an. Grymt roligt spel förövrigt. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/-gamegame.jpg 1. X-COM: Enemy Unknown (Umberto) 2. Kirby's Pinball Land (Maimstream) 3. Ignition (Pixiegnom) 4. Hercules (Pixiegnom) 5. Rollcage Stage II (DrStupid) 6. Commander Keen 4 (DrStupid) 7. Hunter Hunted (Umberto) 8. Dungeon Keeper (ZcruweN) 9. Lemmings (Pixiegnom) Redigerad 14 oktober, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Ledtrådar: 2: Spel till Gameboy. 7. Plattformspel till PC ifrån mitten av 90-talet. Man kan spela singleplayer eller två spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 2. Kirby's Pinball Land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 2. Kirby's Pinball Land? Rätt! 7:an är gjort av Sierra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 MEN SKAM PÅ ER 8. Dungeon Keeper Jag blir ledsen av att se att ingen har sagt det! *Skäms lite grann.* -- 7. Hunter Hunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 *Skäms lite grann.* -- 7. Hunter Hunted Korrekt! Pixiegnom har hatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Slänger ihop något imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Slänger ihop något imorgon bitti. Hallå!? Det har varit "imorgon bitti" i 2 två timmar nu, blir det någon bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 (redigerad) Hallå!? Det har varit "imorgon bitti" i 2 två timmar nu, blir det någon bild? Det är min lediga dag... Men ska börja nu genast! Sådär. Ni kan nog lista ut temat. GOGOGO! Redigerad 15 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Ni verkar ha missat inlägget, så jag bumpar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 (redigerad) 5. SAW: The Game (No pun intended) Redigerad 15 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 5. SAW: The Game (No pun intended) Sorry, mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 2. Little Big Planet 4. FEAR ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 2. Little Big Planet 4. FEAR ? Rätt och fel! LittleBigPlanet (Spajdermän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 8. Batman: Arkham Asylum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 8. Batman: Arkham Asylum public/style_emoticons/default/happy.gif 1. 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. 4. 5. 6. 7. 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Det är min lediga dag... Men ska börja nu genast! Sådär. Ni kan nog lista ut temat. GOGOGO! Mörk bild, ser ju knappt inget. 7. Condemned: Criminal Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Mörk bild, ser ju knappt inget. 7. Condemned: Criminal Origins Jasså? För mig är den inte så mörk. Kan göra den lite ljusare. Fel. 1. 2. LittleBigPlanet (Spajdermän) 3. 4. 5. 6. 7. 8. Batman: Arkham Asylum (Flaskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 4. F.E.A.R 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Jasså? För mig är den inte så mörk. Kan göra den lite ljusare. Nu syns det bättre, men jag kan ändå inte så jag chansar lite. 2. Machinarium 3. Catwoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts