Sniper Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 6: Skapat av en svensk spelstudio. En uppföljare till spelet släpps i år. Free Roaming Ajfan, såg inte det 6. Just Cause 2 såklart! Jaaadå! 6. Just Cause 2 (Renard) Vänta lite nu, nu vill jag inte vara den där... men spelet är en uppföljare, inte att en uppföljare till spelet släpps iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Vänta lite nu, nu vill jag inte vara den där... men spelet är en uppföljare, inte att en uppföljare till spelet släpps iår. Oj, sorry. Blev visst fel. Du kan få en halv poäng om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Oj, sorry. Blev visst fel. Du kan få en halv poäng om du vill. Nä, jag var inte ute efter några poäng. Jag undrade mest hur/varför det blev så fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Mordos och Simon får fightas om hatten! Hrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Simon får sig en rolig hatt på huvudet, likt en fisk. Jag föredrar att inte ha någon hatt på huvudet, för att jag är en fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Haha, sorry, har inte tittat in i tråden på länge så visste inte att jag hade hatten...Så hatten är fri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Haha, sorry, har inte tittat in i tråden på länge så visste inte att jag hade hatten...Så hatten är fri! Alltså... http://www.youtube.com/watch?v=MT9ZNJ2YS64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Alltså... Du har väntat bra länge på ett tillfälle att posta den va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Du har väntat bra länge på ett tillfälle att posta den va? Guilty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 (redigerad) 1. Tales of Monkey Island, episode 3: Lair of the Leviathan (Henkibojj) 2. 3. Left for Dead 2 (Pixiegnom) 4. Tropico 3 (Adrian G) 5. Fallout 3 (Pixiegnom) 6. King's Bounty: The Legend (DrStupid) 7. SOS (Siana) 8. 9. Hidden & Dangerous 2 (SilentViper) Redigerad 28 september, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Åh, jag tänkte på den här leken idag. 3. Left 4 Dead 2 5. Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 4. Tropico 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 9: Hidden & Dangerous 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Rätt, rätt, rätt, rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 2. Baldurs Gate II 6. King's Bounty: The Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 6. King's Bounty: The Legend Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 1. Tales of Monkey Island, episod 3: "Lair of the Leviathan". (Jag tror det var episod 3?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 2. Titan Quest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 1. Tales of Monkey Island, episod 3: "Lair of the Leviathan". (Jag tror det var episod 3?) Japp, det är det. Bra. 2. Titan Quest? Nope. --- 2. Action-rpg från 2002. Fick en uppföljare 2009. 7. Gammalt SNES-spel som går ut på att man ska ta sig levande ur ett sjunkande skepp. 8. Spelets huvudkaraktär syns på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Kan 7:an vara S.O.S tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts