Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 10. TES IV: Oblivion Det var det enda spelet han har varit med i tydligen, fast Bethesda gjorde ju inte Pirates of the Caribbean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 (redigerad) *Felpost.* Redigerad 6 januari, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 (redigerad) 10. TES IV: Oblivion Det var det enda spelet han har varit med i tydligen, fast Bethesda gjorde ju inte Pirates of the Caribbean. Rätt svar! Enligt Wikipedia så har de det. ________________________________________________________________________ Min hatt den har tre kanter! http://img63.imageshack.us/img63/2936/snipergamegamesmall.png Stor http://img121.imageshack.us/img121/4311/snipergamegame.th.png 1. Unreal Tournament III (Pixiegnom) 2. Bayonetta (Troxie) 3. World of Warcraft: Wrath of the Lich King (Mark) 4. ZeroGear (Pixiegnom) 5. Borderlands (StellHell) 6. Crysis (Illusion) 7. Trine (Mark) 8. Command & Conquer: Generals Zero Hour (Adrian G) 9. Half-Life 2 DM (Illusion) 10. The Elder Scrolls IV: Oblivion (Pixiegnom) 11. Medieval II Total War (Adrian G) Pixiegnom: 3 <-- WINNER!!! Adrian G: 2 Illusion: 2 Mark: 2 Väldigt jämnt! Redigerad 7 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 1.Assassins creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 (redigerad) Rätt svar! Enligt Wikipedia så har de det. Bethesda is also known for publishing titles based upon popular movie franchises – including The Terminator, Star Trek, and Pirates of the Caribbean. Det är skillnad på att ge ut ett spel och att utveckla ett spel. 1. Linger in Shadows Redigerad 6 januari, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 1.Assassins creed Nein! Bethesda is also known for publishing titles based upon popular movie franchises – including The Terminator, Star Trek, and Pirates of the Caribbean. Det är skillnad på att ge ut ett spel och att utveckla ett spel. 1. Linger in Shadows Nope. Games developed and published by Bethesda 2003 Pirates of the Caribbean Adventure Windows, Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Ledtrådar, pl0x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Ledtrådar, pl0x! Då står det olika på spelets sida och Bethseda's wikipedia-sida. -- 1. Publisher: Midway Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 1. Unreal Tournament 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 1. Unreal Tournament 3 Rätt! Jag räcker här med min hatt till dig. Ta väl hand om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Tyvär så kan jag inte ta emot hatten, då jag ska bort och kommer inte hem förens på söndag. Såå... HATTEN ÄR FRI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Tar hatten! brb http://img262.imageshack.us/img262/2676/gissaspel.jpg 1. Seal Hunter (VaXXoR) 2. 3. Euro Truck Simulator (VaXXoR) 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Redigerad 8 januari, 2010 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Tar hatten! brb 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 1. seal hunter 2 the sims 3? Redigerad 8 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 1. seal hunter 2 the sims 3? 1. rätt! tvåan är dessvärre fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 3. 18 Wheels of Steel Haulin' (vilda gissningar här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 3. 18 Wheels of Steel Haulin' (vilda gissningar här) Dessvärre fel, men du är på rätt spår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Dessvärre fel, men du är på rätt spår! 3. Euro Truck Simulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) 10. Stunts 2? Drag Racing 2? Jag minns inte vad det heter men jag har haft det. Och det är en tvåa, garanterat. Redigerad 8 januari, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 3. Euro Truck Simulator Rätt! 10. Stunts 2? Drag Racing 2? Jag minns inte vad det heter men jag har haft det. Och det är en tvåa, garanterat. Fel på dom, men du har faktiskt rätt i att det är en tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 2. The Movies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts