Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Red Alert 3? Såg RA3 på Steam special rabatt idag och så att det var metascore 82! F5 innan post 6. Act of War: Direct Action Dale Brow sade allt. 6: Act of War: Direct Action? EDIT: Alle tog det. Ni båda postade samtidigt infon samtidigt. Eftersom Alle editade sitt inlägg så kanske Bebben var före. Delad vinst tills ni kommer på vem som var först ___________________________________________________________________________________ http://img228.imageshack.us/img228/4311/snipergamegame.png 1. Perfect World (SilentViper) 2. Trackmania: Sunrise (Green_Goblin) 3. Sid Meier's Pirates! (Valle-Ball) 4. Scarface: The World is Yours (SimonJ) 5. Need for Speed: Carbon (SilentViper) 6. Act of War: Direct Action (Alle090 & Bebben) 7. Just Cause (SimonJ) 8. Psychonauts (SimonJ) 9. Swat 4 (Umberto) Tema: Glömda spel från det förra årtiondet. -- Hatten är din, SimonJ!! Redigerad 2 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Hatten är din, SimonJ!! Nån annan får ta hatten den här gången, orkar inte slänga ihop en bild just nu. Redigerad 2 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag tar den bild kommer om 3min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag tar den bild kommer om 3min! *harkel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag tar den bild kommer om 3min! MEN VA FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) MEN VA FAN! 1: The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena 2: Call of Juarez: Bound in Blood(Bebben) 3: 4: 5: Battle for Middle Earth: The Rise of the Witch-King(Pixie) 6: Need for Speed: Shift(Kebab) 7: Call of Duty: Modern Warfare 2 (Bebben) 8: Red Alert 2 (Alle090) EDIT: Ber om ursäkt mitt internet vart segt sen slutade det funka men nu är allt fixat Stor bild: Redigerad 4 januari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Bild kommer nu mitt internet slutade funka MEN JAG VILLE HA HATTEN! 1. The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena 8. Red Alert 2 7. Lost planet Redigerad 2 januari, 2010 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 2: Call of Juarez: Bound in Blood 7: Call of Duty: Modern Warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) MEN JAG VILLE HA HATTEN! 8. Red Alert 2 7. Lost planet 8: Rätt 7: Fel 2: Call of Juarez: Bound in Blood 7: Call of Duty: Modern Warfare 2 2: Rätt 7: Rätt Redigerad 3 januari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 1. The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena 8: Rätt 7: Fel 2: Rätt 7: Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 MEN JAG VILLE HA HATTEN! 1. The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena 8. Red Alert 2 7. Lost planet 1: Är fel men kan ge dig rätt ändå för huvudnamnet var rätt. Men skulle egentligen va Escape from butcher bay men ger dig rätt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 1: Är fel men kan ge dig rätt ändå för huvudnamnet var rätt. Men skulle egentligen va Escape from butcher bay men ger dig rätt ändå Du vet att Butcherbay ingå i The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Du vet att Butcherbay ingå i The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Yes det vet ja men tänkte det för sig och Assult on Dark Athena för sig med. Men men skit samma låt leken fortsätta vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 MEN TIKKI DITT AS! CLUES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 6. forza motorsport 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 4. Gran Tuismo 4? 5. Black & White 2 8. Empire Earth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) MEN TIKKI DITT AS! CLUES! Jag kan ju inte sitta ge ut ledtrådar om det är knappt inga som gissar. Men men ska börja ge ut ledtrådar. 6. forza motorsport 3 Fel 4. Gran Tuismo 4? 5. Black & White 2 8. Empire Earth? 4: Fel 5: Fel 8: Fel Okej ledtrådar kommer nu: 3: Ett skräck spel spelet skulle komma för 3-4 år sen och skulle släppas förra hösten men vart uppskjutit det är finskt spel företag som gör det(kanske vart lätt nu) 4: Racing simulator som man kan kö Le mans 24tim på(har ej spelet så vet ej riktigt) Redigerad 4 januari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 6. Need for Speed Shift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 6. Need for Speed Shift? Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 5. Battle for Middle Earth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts