Umberto Skrivet 1 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 9. Swat 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 9. Swat 4 RÄTT! -- http://img228.imageshack.us/img228/4311/snipergamegame.png 1. Perfect World (SilentViper) 2. Trackmania: Sunrise (Green_Goblin) 3. Sid Meier's Pirates! (Valle-Ball) 4. Scarface: The World is Yours (SimonJ) 5. Need for Speed: Carbon (SilentViper) 6. Act of War: Direct Action (Alle090 & Bebben) 7. Just Cause (SimonJ) 8. Psychonauts (SimonJ) 9. Swat 4 (Umberto) Tema: Glömda spel från det förra årtiondet. Redigerad 2 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 1: Perfect World 2: Burnout Paradise 5: Need for Speed: Carbon Redigerad 1 januari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 1: Perfect World 2: Burnout Paradise 5: Need for Speed: Carbon Två rätt, ett fel! 2:an är tyvärr inte Burnout Paradise. @ Umberto Jag trodde du skulle se vad 8:an var för något direkt. Din typ av spel tror jag. Hints: 2. Det finns ett officiellt expansion pack på detta spel som klockar in på 398Mb. 6. Det är inte C&C. 8. Det är en loading-skärm. Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 8. Tales of Monkey Island? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 8. Tales of Monkey Island? Nej, men det är faktiskt ett spel av just Tim Schafer. Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Nej, men det är faktiskt ett spel av just Tim Schafer. 8. Psychonauts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 8. Psychonauts Yes it is! Fantastiskt spel btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 @ Umberto Jag trodde du skulle se vad 8:an var för något direkt. Din typ av spel tror jag. Mmm, det såg absolut bekant ut. Och det gör även nr 6 men kan inte sätta fingret på vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Yes it is! Fantastiskt spel btw! Jag har faktiskt inte testat det, kanske är dags att göra det nu. Redigerad 1 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Trackmania Sunrise på 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Mmm, det såg absolut bekant ut. Och det gör även nr 6 men kan inte sätta fingret på vad det är. Nr. 6 Soundtracket till detta spel släpptes i under andra halvan av 2006. Jag har faktiskt inte testat det, kanske är dags att göra det nu. Det är det verkligen! Trackmania Sunrise på 2an. Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 6. Spelet hade en expansion som släpptes i Europa mars 2006, hela två månader tidigare än den släpptes i NA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Svarar ingen för att ni inte kan eller? 6. Spelet har en Metascore på 82 på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Svarar ingen för att ni inte kan eller? 6. Spelet har en Metascore på 82 på Steam. Troligen så kan inte, Dock vill jag tro att det är ett Strategi spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Hints: 6. Det är inte C&C. Troligen så kan inte, Dock vill jag tro att det är ett Strategi spel... Jag trodde alla förstod den där hinten... :/ Det jag syftade på är att C&C också har Victorious-skärmar när man vinner. Detta spel är också ett RTS... C&C klon fast lite mer avancerad. Om man tittar noga på bilden ser man ett C. Storyn är skriven av Dale Brown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) Svarar ingen för att ni inte kan eller? 6. Spelet har en Metascore på 82 på Steam. Red Alert 3? Såg RA3 på Steam special rabatt idag och så att det var metascore 82! F5 innan post 6. Act of War: Direct Action Dale Brow sade allt. Redigerad 2 januari, 2010 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) 6: Act of War: Direct Action? EDIT: Alle tog det. Redigerad 2 januari, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 (redigerad) 6: Act of War: Direct Action? EDIT: Alle tog det. Vi postade ju på samma minut! Dela vinst Om du inte editerat din post dock.. OM inte Vinnaren vill ha hatten så tar jag den gärna! Redigerad 2 januari, 2010 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Jag har faktiskt inte testat det, kanske är dags att göra det nu. Tidernas näst bästa spel i min mening, och ett av få spel jag spelat igenom helt på en session (med mat och toapauser), vart helt trollbunden! Men jag är Tim Schafer-bög så jag kanske inte har någon talan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts