Sniper Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 Sniper: 3. Rätt! 4. Fel! 5. Rätt! 6. Rätt! Helt rätt! 4. Medal of Honor Rising Sun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2009 4. Medal of Honor Rising Sun? Nepp, spelet handlar om Vietnam kriget och släpptes 2004 till Xbox, PS2 och PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Men of Valor Vietnam War Lite för lätt ledtråd imo :/ Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Men of Valor Vietnam War Lite för lätt ledtråd imo :/ Fel! Så lätt var det tydligen inte! Redigerad 1 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 4: Conflict Vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Fel! Så lätt var det tydligen inte! Aaah, you got me! Isåfall är det det som SilentViper skrev ovan Samma grafik. Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 4: Conflict Vietnam? Fel! Det släpptes tydligen många Vietnam spel 2004. Spelet jag söker fick en uppföljare i år som också handlar om Vietnam kriget. Redigerad 1 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Fel! Det släpptes tydligen många Vietnam spel 2004. Spelet jag söker fick en uppföljare i år som också handlar om Vietnam kriget. Men... det har ju inte släpps några spel iår 2009 då... TREDJE gången gillt Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Men... det har ju inte släpps några spel iår 2009 då... TREDJE gången gillt Ja!! You did it! 1. 2. Custer's Revenge (Alle090) 3. Call of Duty (Sniper) 4. Shellshock Nam '67 (Sniper) 5. Pong (Sniper) 6. Duke Nukem 3D (Sniper) 7. Det förvånar mig att ingen kan 1:an, det här är ju trots allt ett GTA-Forum. Redigerad 1 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Ja!! You did it! 1. 2. Custer's Revenge (Alle090) 3. Call of Duty (Sniper) 4. Shellshock Nam '67 (Sniper) 5. Pong (Sniper) 6. Duke Nukem 3D (Sniper) 7. Det förvånar mig att ingen kan 1:an, det här är ju trots allt ett GTA-Forum. GTA III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 GTA III? Nepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) Ser ut som Grand Theft Auto? (1, det första alltså) eller i värsta fall någon av London-expansionerna Edit: 7. Ser lite ut som Friday the 13th på NES eller vad det nu var? ^^ Redigerad 1 januari, 2010 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Nepp! OJ, trodde det var bilden längst till vänster. NU såg jag ettan, vad dumt Hmm... det är en väldigt ljus bild men jag ser GTA 2's gängsymboler där nere. Min gissning: GTA 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 Ser ut som Grand Theft Auto? (1, det första alltså) eller i värsta fall någon av London-expansionerna Edit: 7. Ser lite ut som Friday the 13th på NES eller vad det nu var? ^^ Japp, 7:an är Friday the 13th! OJ, trodde det var bilden längst till vänster. NU såg jag ettan, vad dumt Hmm... det är en väldigt ljus bild men jag ser GTA 2's gängsymboler där nere. Min gissning: GTA 2. Och det är rätt svar! Det är GBC versionen av GTA 2. 1. Grand Theft Auto 2 (Sniper) 2. Custer's Revenge (Alle090) 3. Call of Duty (Sniper) 4. Shellshock Nam '67 (Sniper) 5. Pong (Sniper) 6. Duke Nukem 3D (Sniper) 7. Friday the 13th (Valle-Ball) Behöver jag tala om vem som har hatten? Bra gjort Sniper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) http://img228.imageshack.us/img228/4311/snipergamegame.png 1. 2. 3. Sid Meier's Pirates! (Valle-Ball) 4. Scarface: The World is Yours (SimonJ) 5. 6. 7. Just Cause (SimonJ) 8. 9. Tema: Glömda spel från det förra årtiondet. Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 4. Scarface: The World is Yours 7. Just Cause Redigerad 1 januari, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 8. Kingdom Hearts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 (redigerad) 4. Scarface: The World is Yours 7. Just Cause 2 rätt till SimonJ. 8. Kingdom Hearts? Nope. Redigerad 1 januari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 3. Pirates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2010 3. Pirates Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts