Boomer Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 (redigerad) Tänk på att inte ha med ett utropstecken! Det kan ju vara svårt att veta vad du menar! Visst, varför inte. 1. Army Of Two Jag fick den. Annars behandlar du människor orättvist. Fel spel, däremot. http://pici.se/pictures/doaxaywUo.jpg 1. Battlefield: Bad Company (Pixiegnom) 2. 3. 4. Call of Duty 4: Modern Warfare (Pixiegnom) 5. World in Conflict (Eudoros) 6. Fallout 3 (Pixiegnom) 7. Quake II (Siana) 8. 9. Grand Theft Auto IV (Pixiegnom) Redigerad 11 december, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Med ett frågetecken visar jag bara att jag är lite osäker. Får jag fel för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Med ett frågetecken visar jag bara att jag är lite osäker. Får jag fel för det? Boomer är tydligen emot att man gissar, man måste svara, inte gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 (redigerad) 1. Battlefield: Bad Company 4: Call of Duty 4 6: Fallout 3 Redigerad 11 december, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Med ett frågetecken visar jag bara att jag är lite osäker. Får jag fel för det? Boomer är tydligen emot att man gissar, man måste svara, inte gissa. Det känns bara som ni försöker på något sätt utmärka att om ni skriver ett frågetecken, så behöver ni inte skämmas för att ni har fel. Jag försöker bara fixa detta, men är det störigt så kan jag hålla det borta framöver. Det var egentligen inte menat som något elakt, men ni får ursäkta om det framstod som så. Jag har aldrig varit speciellt bra med människor. 1. Battlefield: Bad Company 4: Call of Duty 4 6: Fallout 3 Rätt, rätt, rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 9 måste ju vara GTA IV! Euphoria ser ut att användas på människan och explosionerna i spelet är väldigt lika den på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 9 måste ju vara GTA IV! Euphoria ser ut att användas på människan och explosionerna i spelet är väldigt lika den på bilden. Så rätt, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Så rätt, så. Men...Kicken skrev ju att det var GTA IV på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Så rätt, så. JÄVLA HORA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Jag tror det behövs ledtrådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 2. GTA San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Det känns bara som ni försöker på något sätt utmärka att om ni skriver ett frågetecken, så behöver ni inte skämmas för att ni har fel. Jag försöker bara fixa detta, men är det störigt så kan jag hålla det borta framöver. Det var egentligen inte menat som något elakt, men ni får ursäkta om det framstod som så. Jag har aldrig varit speciellt bra med människor. Wow. Att sätta upp egna små mini-regler och ge folk fel för att det inte passar dina åsikter kring socialt beteende är väl ändå rätt överdrivet? Redigerad 12 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Nu lugnar vi ner oss några hertz. Ett frågetecken hit eller dit ska inte vara hela världen. Come on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 8. Far Cry 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 2. Half Life 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 8: Far Cry 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 8. Far Cry 2? 8: Far Cry 2? 8. Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 8. Far Cry 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 HALLÅ INGA UTROPSTECKEN ELLER FRÅGETECKEN!!!! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Edit Redigerad 14 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts