Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Va? Och rätt. Och alla rätt på DrStupid, tuffing där. Jag googlade fram 8'an (Kände igen korten från alla gånger man gått förbi Naturare i korridoren), resten hade jag inte en aning om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag googlade fram 8'an (Kände igen korten från alla gånger man gått förbi Naturare i korridoren), resten hade jag inte en aning om! Mjaha. Jadu, då har du absolut ingen större koll på spelscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Nu jävlar ska det bli svårare! http://ace.saxservers.net/challenge.png 1. Battlezone II (Martin-123 2. Iji (eXotic) 3. 4. Little Fighter 2 (Bebben) 5. Rune (Mark) 6. Within a deep forest (eXotic) 7. Cube 2: Sauerbraten (Halo) 8. Bedlam (eXotic) Redigerad 4 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 5: World of Warcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 4. Little Fighter 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 5: World of Warcraft? Fel. 4. Little Fighter 2 Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Clues? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 1. Är det första spelet av en stor spelstudio som alldeles nyligen lades ner av EA. 2. Säger Garden Gnome Carnage er något? 3. Mystiskt... 5. Spelet använder Unrealmotorn och går ut på att kötta varandra med svärd större än personen som bär dem. Man spelar Viking. 6. Ingen som spelat Knytt? 7. Detta + Detta = ??? 8. Spelet har ett namn som härstammar från ett känt, brittiskt mentalsjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 2. Iji Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 5. Viking Warlord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 7. Detta + Detta = ??? I den sista länken så står det "This article is about the food item. For the game, see Cube 2: Sauerbraten." Så jag chansar på Cube 2: Sauerbraten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 I den sista länken så står det "This article is about the food item. For the game, see Cube 2: Sauerbraten." Så jag chansar på Cube 2: Sauerbraten? FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF- eXotic hade rätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF- eXotic hade rätt också. Haha aldrig ens hört talas om det spelet innan faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) 8. Bedlam. Edit: Kan 6. vara Within a deep forest? Eller är det för enkelt kanske? Redigerad 4 december, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 8. Bedlam. Edit: Kan 6. vara Within a deep forest? Eller är det för enkelt kanske? Rätt på båda! (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 5. Rune? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 1. Battlezone II! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Bravo, en ganska lätt kvar nu. Ledtråden är en ordvits, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Nu är ju bilden borta, och jag minns inte vad den föreställde. Men kan det vara Mysterious Manor på sista bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Nu är ju bilden borta, och jag minns inte vad den föreställde. Men kan det vara Mysterious Manor på sista bilden? Uploaden är nere, ta hatten du. Den som var kvar var Myst 3: Exile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts