Mathias Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag har ju postat hints här ovanför "Jag får väl köra några ledtrådar innan jag dödar tråden helt. 4an är ursprungligen en amerikansk serie, alltså inte en helt ny spelstory. Fordonen i 8ans spel är gjorda av endast ett märke, som finns på riktigt. Dem förknippas ofta med insekten bi. Ska man vara petnoga så är 10an en expansion till ett strategispel. Vilken expansion det är syns väldigt tydligt." Oj... haha 8. Ski-Doo X-Team Racing 10. Fanns väl något Red Baron expansion till Flight Simulator, gissar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 Oj... haha 8. Ski-Doo X-Team Racing 10. Fanns väl något Red Baron expansion till Flight Simulator, gissar på det! Hann logga in en jävla snabbis, precis ätit frukost. Men kan säga att båda är fel. 8an är rätt nytt. 10an är ett strategispel som utspelar sig under WWII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2009 10. Company of Heroes: Tales of Valor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hann logga in en jävla snabbis, precis ätit frukost. Men kan säga att båda är fel. 8an är rätt nytt. 10an är ett strategispel som utspelar sig under WWII. Hallååååå? låt inte tråden dö! ge nya ledtrådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hallååååå? låt inte tråden dö! ge nya ledtrådar Tror han är bortrest så det borde vara fritt att ta hatten om man känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Hallååååå? låt inte tråden dö! ge nya ledtrådar Om du kollar tre sista posten i förra sidan så lär du få lite hints. Lajnux, du är bra nära. 8an frågade jag om i Spelforum-delen för ett tag sen. I 10an kan man spela som tyska elittrupper, eller som britt. (utökat) Redigerad 29 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 8. Ski-Doo: Snowmobile Challenge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 8. Ski-Doo: Snowmobile Challenge Japp. Men nu kan bara Siana vinna, så han får hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Japp. Men nu kan bara Siana vinna, så han får hatten. Fan.. Om du inte vill ha hatten så kan du lika gärna inte svara inom 2 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Fan.. Om du inte vill ha hatten så kan du lika gärna inte svara inom 2 timmar? Vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Vad dillar du om? Så jävla dålig attityd att inte ge ut ledtrådar eller bumpa tråden, sen så är ett spel kvar och så vill du ge bort hatten. Jag tror du vet vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Så jävla dålig attityd att inte ge ut ledtrådar eller bumpa tråden, sen så är ett spel kvar och så vill du ge bort hatten. Jag tror du vet vad jag menar... Vänta nu, inga ledtrådar? Nog är det första gången jag har hatten i den här leken, men nog har jag allt postat ledtrådar, tre gånger om jag räknade rätt. Gällande sista spelet så är det för att ingen längre gissar, och jag tar det som att folk inte vet alls, därför ger jag vidare hatten för att inte döda tråden/leken. Jag kan inte ge mycket mer ledtrådar utan att säga exakt vilket spel det är. Om du vill något mer så ta det via PM istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Jag kan ta hatten i så fall, men jag har ju varit lite upptagen med DH och jag slutade just jobbet så jag är helt utmattad. Jag gör en bild någon gång imorgon, men om någon vill ha hatten och göra en bild direkt så går det bra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Då kör vi. Väldigt enkla spel denna gång. http://data.fuskbugg.se/skalman01/gamegame%20copy.png 1. Team Fortress 2 (DrStupid) 2. Dragon Age: Origins (DrStupid) 3. Borderlands (DrStupid) 4. Heroes of Newerth (DrStupid) 5. Starcraft 2 (DrStupid) 6. WoW: Cataclysm (Boomer) 7. Left 4 Dead 2 (Boomer) 8. Magic: The Gathering (Mathias) 9. Diablo 3 (DrStupid) Redigerad 1 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) 1. Team Fortress 2 2. Dragon Age: Origins 3. Borderlands 4. Heroes of Newerth 5. Starcraft 2 9. Diablo 3 Redigerad 1 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Då kör vi. Väldigt enkla spel denna gång. Haha, borde det vara enkelt? 8: Magic: The Gathering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Haha, borde det vara enkelt? 8: Magic: The Gathering Va? Och rätt. Och alla rätt på DrStupid, tuffing där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 1. Team Fortress 2 3. Borderlands 5. Starcraft 2 6. WoW: Cataclysm 7. Left 4 Dead 2 9. Diablo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Va? Och rätt. Och alla rätt på DrStupid, tuffing där. 7. Left for dead 2 Illa, jag kunde alla egentligen... Dags att ta tag i sitt liv gissar jag! Redigerad 1 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Då var det klart då! DrStupid, börja fila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts