eXotic Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 6. Burn Zombie Burn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) Edit: glömde uppdatera sidan! Redigerad 22 november, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) 9 New Super Mario Bros. Wii Stämmer bra. 1. Liero - Siana 2. Duke Nukem 3D - Siana 3. Diablo - Siana 4. 5. Hannah Montana - Green_Goblin 6. Epic Mickey - Martin123 7. Motorstorm Arctic Edge - Mathias 8. 9. New Super Mario Bros. Wii - Boomer 10. Redigerad 23 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 2. Doom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) 2. Doom? Nej, Duke Nukem är det ju! 1. Liero 3. Diablo Redigerad 22 november, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 3.Diablo 2 10. Stalker : Shadow of chernobyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) Nej, Duke Nukem är det ju! 1. Liero 3. Diablo Rätt på alla tre 3.Diablo 2 10. Stalker : Shadow of chernobyl? Fel på båda, try again Redigerad 22 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 6. Epic Mickey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) 6. Epic Mickey Stämmer bra! Hur är det med ledtrådar egentligen? När ska man ge dem? (undrar bara för övrigt, är ny på den här leken) Redigerad 22 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 9 New Super Mario Bros. Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) 9 New Super Mario Bros. Wii Stämmer bra. 1. Liero - Siana 2. Duke Nukem 3D - Siana 3. Diablo - Siana 4. C.S.I 4 Hard Evidence - Adrian G 5. Hannah Montana - Green_Goblin 6. Epic Mickey - Martin123 7. Motorstorm Arctic Edge - Mathias 8. 9. New Super Mario Bros. Wii - Boomer 10. Redigerad 23 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2009 (redigerad) 5. Bratz ? 7. Motorstorm Artic Edge 8. Sled Heads 4 (total chansning) Redigerad 22 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 5. Bratz ? 7. Motorstorm Artic Edge 8. Sled Heads 4 (total chansning) 5. Fel 7. Rätt 8. Fel Grattis till 7an iaf, kom snabbare än jag väntat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 5. Hannah Montana? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 5. Hannah Montana? lol Jajjemän! Hannah Montana - Spotlight World Tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Jag får väl köra några ledtrådar innan jag dödar tråden helt. 4an är ursprungligen en amerikansk serie, alltså inte en helt ny spelstory. Fordonen i 8ans spel är gjorda av endast ett märke, som finns på riktigt. Dem förknippas ofta med insekten bi. Ska man vara petnoga så är 10an en expansion till ett strategispel. Vilken expansion det är syns väldigt tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Fyran kan kanske vara CSI: Las Vegas? Nah vänta CSI: Hard Evidence Redigerad 23 november, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Fyran kan kanske vara CSI: Las Vegas? Nah vänta CSI: Hard Evidence Stämmer bra. Än så länge så har Siana flest rätt, och ingen verkar komma på 8an och 10an. Och nu ska jag sova, och sen resa bort.. Adrian G, Green_Goblin, Martin123, Mathias och Boomer har ännu chans att svara rätt på de två sista och komma ikapp Siana. Har det inte hänt nånting imorgon så får Umberto avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Stämmer bra. Än så länge så har Siana flest rätt, och ingen verkar komma på 8an och 10an. Och nu ska jag sova, och sen resa bort.. Adrian G, Green_Goblin, Martin123, Mathias och Boomer har ännu chans att svara rätt på de två sista och komma ikapp Siana. Har det inte hänt nånting imorgon så får Umberto avgöra. Do want hints! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 (redigerad) Do want hints! Jag har ju postat hints här ovanför "Jag får väl köra några ledtrådar innan jag dödar tråden helt. 4an är ursprungligen en amerikansk serie, alltså inte en helt ny spelstory. Fordonen i 8ans spel är gjorda av endast ett märke, som finns på riktigt. Dem förknippas ofta med insekten bi. Ska man vara petnoga så är 10an en expansion till ett strategispel. Vilken expansion det är syns väldigt tydligt." Redigerad 23 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts