Mark Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Fyran är väl för sjutton Battlefield: Vietnam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 3. Jedi Academy Korrekt! 1. The Movies 2. Midnight Club: LA 3. Blahaahah 4. Hell to Vietnam 5. The Strategy Game wooow 6. GTA... 2? 1. Yes 2. Yes 6. Du borde egentligen inte få den. Men okej då! 1 2 3 4 5 Tiberian sun 6 Okej då! Fyran är väl för sjutton Battlefield: Vietnam? Yes! 1. The Movies (Vicke) 2. Midnight Club: LA (Vicke) 3. Jedi Knight Academy (Eudoros) 4. Battlefield Vietnam (Marky) 5. Command & Conquer: Tiberian Sun (kobbe) 6. GTA 2 (Vicke) Lé hat is yours, Vicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) Korrekt! 6. Du borde egentligen inte få den. Men okej då! Lé hat is yours, Vicke! Om det är GTA 1, varför då ge mig den? :/ Skäms ju nu. Var verkligen osäker. Har spelat både GTA och GTA 2 jättemycket, men har svårt att skilja på saker som det där. Dom enda skillnaderna jag kommer ihåg mellan GTA 1 och 2 är t.ex staden, motorcyklar/inte några motorcyklar och hur menyerna såg ut. Var ganska liten och tänkte inte på så mycket annat egentligen. Man spelade ju spelen på exakt samma sätt. Well, jag fick hatten så jag ska snickra ihop en bild. Vänta 10-15 minuter. Edit: Rock on! Spel#1: TrackMania (Clemenza) Spel#2: DXBall (Siana) Spel#3: SkiFree (Siana) Spel#4: () Spel#5: () Spel#6: Lego Racers (Marquis) Spel#7: Midtown Madness (Marquis) Redigerad 17 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 2. DXBall 3. SkiFree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 6. Lego Racers? 7. Midtown Madness? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Om det är GTA 1, varför då ge mig den? :/ Skäms ju nu. Var verkligen osäker. Har spelat både GTA och GTA 2 jättemycket, men har svårt att skilja på saker som det där. Dom enda skillnaderna jag kommer ihåg mellan GTA 1 och 2 är t.ex staden, motorcyklar/inte några motorcyklar och hur menyerna såg ut. Var ganska liten och tänkte inte på så mycket annat egentligen. Man spelade ju spelen på exakt samma sätt. Well, jag fick hatten så jag ska snickra ihop en bild. Vänta 10-15 minuter. Trodde alla visste att det var GTA2 med tanke på att samma figur är med på forumets logga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Trodde alla visste att det var GTA2 med tanke på att samma figur är med på forumets logga! Ja men varför borde jag då egentligen inte ha fått den? ^^ Vet du inte vilket något av spelen jag postade är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Ja men varför borde jag då egentligen inte ha fått den? ^^ Vet du inte vilket något av spelen jag postade är? ledtrådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) ledtrådar? Bara två personer ha gissat. Men okej: Spel #1 är ett bilspel Spel #4 är ett spel till Playstation One Spel #5 är ett DOS-Spel. Redigerad 16 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 1. Trackmania Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Kopierar in det som jag skrev i Filmleken: Påminner er igen om tvåtimmarsregeln - dvs om ni INTE är beredda att ta emot hatten MÅSTE ni vänta TVÅ timmar innan ni gissar på en ny bild. OM ni gissar INOM två timmar efter det att någon har postat en ny bild, och ni vinner, MÅSTE ni ta emot hatten. Detta gör vi för att de som verkligen VILL ha hatten lättare ska få den. Det är ju oftast när hatten blir fri som lekarna dör ut... (se t.ex. ovan) Jag tänker inte dela ut varningar eftersom det är lite drastiskt men försök hålla er till regeln iaf. Gentlemen's agreement! --- Då kör vi. Redigerad 15 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 8. 3D Sex Villa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) 8. Hitman: Codename 47? Redigerad 15 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 7. DX-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Fel, fel, fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) 9. The da Vinci Code! Redigerad 15 november, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 9. The da Vinci Code! Rätt! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. The da Vinci Code (Kebab) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Arkanoid = 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 6.The Secret of Monkey Island: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) 2. Leisure Suit Larry 5. Runaway 2: The Dream of The Turtle Redigerad 15 november, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts