Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 4. Dragon Age: Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 (redigerad) 4. Dragon Age: Origins Korrekt. Det här gick till och med fortare än förväntat. 1. Resistance: Fall of Man (Green_Goblin) 2. Batman: Arkham Asylum (Jacker) 3. Assassins Creed: Brotherhood (Jacker) 4. Dragon Age: Origins (Jacker) 5. The Elder Scrolls: Oblivion (Jacker) Bonus: - Redigerad 24 november, 2011 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Tema: Jackers favvospel 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Har faktiskt bara spelat tvåan och femman. Men är hatten min nu, eller väntar på nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Har faktiskt bara spelat tvåan och femman. Men är hatten min nu, eller väntar på nåt? Vi väntar på ettan Kan avslöja att temat är "Spel som fått uppföljare 2011". Dock är ettan inte den närmsta innan det nya spelet, som de andra har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 1. Resistance 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 1. Resistance 2? Amenvaf! inte den närmsta innan det nya spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Resistannnnce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Resistannnnce Bra där. Varsågod Jacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 (redigerad) Dock är ettan inte den närmsta innan det nya spelet, som de andra har varit. Haha, jag fattar inte den här meningen! Ettan är inte det närmsta innan det nya spelet? Vad fasen betyder det egentligen? Edit: Aha, nu fattar jag. Temat var alltså första spelet i en spelserie, och med "Som de andra varit" så syftade du på de andra spelen i din lista. Jisses, dags för mig att lägga mig känner jag! Edit: Nej, temat var spel som fått uppföljare, idiot, börja tänka lite. Nu! Går jag och lägger mig. Redigerad 24 november, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Haha, jag fattar inte den här meningen! Ettan är inte det närmsta innan det nya spelet? Vad fasen betyder det egentligen? Edit: Aha, nu fattar jag. Temat var alltså första spelet i en spelserie, och med "Som de andra varit" så syftade du på de andra spelen i din lista. Jisses, dags för mig att lägga mig känner jag! Edit: Nej, temat var spel som fått uppföljare, idiot, börja tänka lite. Nu! Går jag och lägger mig. Ser att det är lite luddigt förmulerat. Alla spel utom nummer ett (1.) var spelet i vardera spelserie som kom ut direkt innan respektive uppföljare år 2011. Nummer ett (1.), däremot, var det första spelet i spelserien (Resistance 1) och inte det andra (Resistance 2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Ser att det är lite luddigt förmulerat. Alla spel utom nummer ett (1.) var spelet i vardera spelserie som kom ut direkt innan respektive uppföljare år 2011. Nummer ett (1.), däremot, var det första spelet i spelserien (Resistance 1) och inte det andra (Resistance 2). Jo, jag förstod det efter läskigt mycket om och men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Bilder kommer asap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Bilder kommer asap. Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Tycker vi borde införa en ny regel att den som får hatten måste verkligen vara säker på att han kan vara närvarande under lekens gång istället man ska behöva vänta nästan 1 vecka på att bilden ska komma upp. Samt vänta ett par dagar innan han som har hatten går in och svarar på frågorna som har ställts. Eller han som har hatten om han inte går in och kollar tråden på de gissningar som har skrivits på en viss tid vi säger kanske 48H så tycker jag hatten ska gå fri bara för att hålla tråden vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Tycker vi borde införa en ny regel att den som får hatten måste verkligen vara säker på att han kan vara närvarande under lekens gång istället man ska behöva vänta nästan 1 vecka på att bilden ska komma upp. Samt vänta ett par dagar innan han som har hatten går in och svarar på frågorna som har ställts. Eller han som har hatten om han inte går in och kollar tråden på de gissningar som har skrivits på en viss tid vi säger kanske 48H så tycker jag hatten ska gå fri bara för att hålla tråden vid liv. Mja, vet inte... Jag tycker inte vi ska trassla in oss i alltför många regler, det leder bara till att många inte orkar delta. Egentligen har vi redan en regel om att man ska posta en ny bild inom 48h, annars blir hatten fri. Jag har dock full förståelse för att man inte alltid hinner få upp en bild i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Om jag inte postar en bild innan 00.00 så är hatten fri, mkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Ny regel: Jacker får inte ha hatten!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2017 Game Game är tillbaka och vi kickar igång med en hyfsat lätt (fast jag kan ju svaren ) omgång! Kör på! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2017 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2017 2 timmar sedan, Flaskan skrev: Game Game är tillbaka och vi kickar igång med en hyfsat lätt (fast jag kan ju svaren ) omgång! Kör på! Iiiih! 4. Vem Där? () 5. GTA V 7. Hearthstone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts