Sindacco Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 1. Har läst en del trådar och man ska tydligen kunna välja mellan olika alternativ i uppdragen. Till exempel i ett kan man välja om man ska rädda en man eller kasta ner honom från ett tak. Har man valmöjligheter i alla uppdrag? 2. Man ska även kunna välja vilka uppdrag man vill göra men man måste ta dom stora för att gå vidare i storyn. Betyder det att man då missar vissa uppdrag? När jag har skaffat spelet vill jag kunna göra alla. 3. Går det att köra på en "vanlig" TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) 1. Har läst en del trådar och man ska tydligen kunna välja mellan olika alternativ i uppdragen. Till exempel i ett kan man välja om man ska rädda en man eller kasta ner honom från ett tak. Har man valmöjligheter i alla uppdrag? 2. Man ska även kunna välja vilka uppdrag man vill göra men man måste ta dom stora för att gå vidare i storyn. Betyder det att man då missar vissa uppdrag? När jag har skaffat spelet vill jag kunna göra alla. 3. Går det att köra på en "vanlig" TV? 1) Nej, inte alla. Vissa, väldigt få. 2) Nej, du kan göra alla, efter att du klarat storyn. Eller under tiden. 3) Nej, då exploderar den. Måste vara en full HD-tv. Du är hyffsat ny så, välkommen till forumet! =) Redigerad 4 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 4 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 1. Okej 2. Okej, men då kan man spela om storyn flera gånger fast välja andra, eller? 3. Du skämtar la? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 1. Okej 2. Okej, men då kan man spela om storyn flera gånger fast välja andra, eller? 3. Du skämtar la? 1) Ok. 2) Ja 3) Ja, självklart kan man spela på vanlig tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 3. Du skämtar la? Spelet är inte fult på vanlig tv, men finare med HD. Jag spelar själv på vanlig "tjock tv" och är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Spelet är inte fult på vanlig tv, men finare med HD. Jag spelar själv på vanlig "tjock tv" och är nöjd med det. Blir inte bilden suddig om man kör på en bildrörs tv med tanke på att spelet är gjort i HD-upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Blir inte bilden suddig om man kör på en bildrörs tv med tanke på att spelet är gjort i HD-upplösning? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Speciellt inte om man kör med en special Xbox scart med som gör den skarpare, kommer fan inte ihåg vad den heter men det är med extra koppar eller guld i eller vad det nu är, och gör bilden bättre på en vanlig TV, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Angående det där med att låta personen gå eller att döda honom, är det bara jag som har sjuk beslutångest? Det slutar oftast med att jag slår på killen tills han har typ tre pluppar kvar, skjuter honom i benet så han lägger sig ner, och sen går jag ifrån. Men sen kan jag inte hålla mig, så då vänder jag mig om och skjuter med shotgun i magen på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Angående det där med att låta personen gå eller att döda honom, är det bara jag som har sjuk beslutångest? Det slutar oftast med att jag slår på killen tills han har typ tre pluppar kvar, skjuter honom i benet så han lägger sig ner, och sen går jag ifrån. Men sen kan jag inte hålla mig, så då vänder jag mig om och skjuter med shotgun i magen på honom. Haha, låter lite som det blev för mig när man fick välja mellan Playboy X och Dwayne. Blev iaf att jag skulle döda Playboy X och när han hade stannat i återvändsgränden tog jag fram pistolen, drog på free aim och siktade honom i huvudet. Sen började jag sakta gå mot honom samtidigt som jag sa för mig själv "You talkin' to me?! You talkin' to me?!". Blev ett skott i pannan och kyligt gå därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 1. Hur stor är egentligen skillnaden mellan att spela på HD och vanlig bildrörstv? 2. Har för mig att man även måste ha en speciell kabel till PS3 som man endast kan koppa in i en HDtv, vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 1. Hur stor är egentligen skillnaden mellan att spela på HD och vanlig bildrörstv? 2. Har för mig att man även måste ha en speciell kabel till PS3 som man endast kan koppa in i en HDtv, vad heter den? 1.Du märker av fler detaljer bla. 2.Den heter HDMI kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 1.Du märker av fler detaljer bla. 2.Den heter HDMI kabel. Köpte mitt PS3 på Core Store så jag skall nog dra dit i morgon och höra om en HDMI-kabel finns att köpa där. Blir även att köpa en ny lcdtv. Kabeln passar alla platt-tv apparater, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 11 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Köpte mitt PS3 på Core Store så jag skall nog dra dit i morgon och höra om en HDMI-kabel finns att köpa där. Blir även att köpa en ny lcdtv. Kabeln passar alla platt-tv apparater, eller? Behöver man en sån kabel till en vanlig TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Behöver man en sån kabel till en vanlig TV? Tror det bara går att använda scart på vanliga bildrörstv apparater. Kan inte så mycket om sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Behöver man en sån kabel till en vanlig TV? Nej det behöver man inte. HDMI kabel eller Component till HD Tv. Scart eller composite till SD tv (tjock tv). Redigerad 12 juli, 2008 av Alexstance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Nepp Jopp, all text. Redigerad 12 juli, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Allt blir suddigt på bildrörstv. I allafall min, och den är bara ett par år gammal. Det märks mest på alla skuggor. Inte nog med att allt blir grumlihy. Flicker Filter, vad är det egentligen till för? Vad gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Inget suddigt på min tv eller så. Funkar klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Men vafan, vissa säger att det blir suddigt, andra inte. Nu blir jag osäker på om jag ska köpa PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts