Vice. Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Ptja, vi kan ju alltid testa. Du får starta en tråd, mr Vice. Tack! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Umberto, kan du inte ta bort några "just-nu"-trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Umberto, kan du inte ta bort några "just-nu"-trådar? Meh, sluta förstöra stämningen på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Meh, sluta förstöra stämningen på forumet Haha, det var inte meningen att förstöra något, känns ju inte som att de bidrar med någon stämning. Men om de gör så mycket för dig så är det skitsamma, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Super viktigt meddelande Hejsan. Igen. Jag som skriver detta meddelande heter farbror Umberto den RIKTIGE. Och det är för många just nu-trådar anser jag just nu. Så därför har jag låst dom just nu. Och flyttade till sopkorgen. Har ni uppfattat mig korrekt rätt då? Vad tror du om detta då kicken? Tack på förhand ifrån: Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Super viktigt meddelande Hejsan. Igen. Jag som skriver detta meddelande heter farbror Umberto den RIKTIGE. Och det är för många just nu-trådar anser jag just nu. Så därför har jag låst dom just nu. Och flyttade till sopkorgen. Har ni uppfattat mig korrekt rätt då? Vad tror du om detta då kicken? Tack på förhand ifrån: Umberto Har du rökt på? Första gången? Eller druckit för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Har du rökt på? Första gången? Eller druckit för mycket? http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...mp;pagenumber=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...mp;pagenumber=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Vad sägs om en bildkrigslek där syftet är att slåss med bilder genom ett finurligt händelseförlopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Vad sägs om en bildkrigslek där syftet är att slåss med bilder genom ett finurligt händelseförlopp? Skulle bara spåra ur förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Skulle bara spåra ur förr eller senare. Det vet man inte förrän man prövar! Och tydligen tycker folk det är roligare än den nuvarande regelstyrda, traditionell 'bildkrigs'-leken. Annars pitchar jag fortfarande för min "Eller"-lek. Person 1 (trådskapare): Kaffe eller té? Person 2: Kaffe! Det är godare, och jag gillar andedräkten man får. CS 1.5 eller CS:Source? Person 3: 1.5! Hitboxen är ju överdrivet stor i Source, blir ju HS hela tiden! AngryAxel eller <forumit nr. 2>? Person 4: Åh, Axel såklart. Åh, han är så ödmjuk och behaglig att titta på. Hah! (ny fråga) Spammig? Mayhaps! Men det kanske är just en sån här grej som är den livgivande sprutan när forumet står inför sin största recession under finanskrisens karga tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Vad sägs om en bildkrigslek där syftet är att slåss med bilder genom ett finurligt händelseförlopp? Mja, jag tror att en sådan lek skulle bli ännu mer förvirrande än den vi har är. Det vet man inte förrän man prövar! Och tydligen tycker folk det är roligare än den nuvarande regelstyrda, traditionell 'bildkrigs'-leken. Annars pitchar jag fortfarande för min "Eller"-lek. Person 1 (trådskapare): Kaffe eller té? Person 2: Kaffe! Det är godare, och jag gillar andedräkten man får. CS 1.5 eller CS:Source? Person 3: 1.5! Hitboxen är ju överdrivet stor i Source, blir ju HS hela tiden! AngryAxel eller <forumit nr. 2>? Person 4: Åh, Axel såklart. Åh, han är så ödmjuk och behaglig att titta på. Hah! (ny fråga) Spammig? Mayhaps! Men det kanske är just en sån här grej som är den livgivande sprutan när forumet står inför sin största recession under finanskrisens karga tider. All in favor of the motion say AYE, all against say NAY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 AYE! Låter sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 All in favor of the motion say AYE, all against say NAY. AYE. Men är det fritt fram att svara hur man vill? Med tanke på att 2 stycken kanske postar samtidigt eller en forumit sitter och tänker medans den andra redan har hunnit posta sin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 AYE. AYE. Men är det fritt fram att svara hur man vill? Med tanke på att 2 stycken kanske postar samtidigt eller en forumit sitter och tänker medans den andra redan har hunnit posta sin! Det blir väl som med alla andra trådar där det gäller att svara först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 AYE. Men är det fritt fram att svara hur man vill? Med tanke på att 2 stycken kanske postar samtidigt eller en forumit sitter och tänker medans den andra redan har hunnit posta sin! Första svaret borde väl räknas? AYE, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 EYEAEYAE! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 AAAAYEEEEEAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 aye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Kul att leken verkar uppskattas i sin nuvarande form! Bättre och längre motiveringar, tack. Annars blir det bara #%!" av det här. Nej, jag motsätter mig detta starkt, och det är synd att du har en sådan fäbless för mer invecklade, krävande lekar. Hittills har alla lekar på forumet krävt relativt mycket aktivitet - man ska klistra ihop kollage med bilder från unika spel och filmer, man ska ladda ner ett ljudprogram för att klippa ihop ett kollage med olika musikstycken och lägga upp, och man ska rollspela - spendera många timmar med sin karaktär, och vara någotsånär aktiv varje dag i leken. Inget negativt med lekarna i sig, alla har sin charm, men de har också gemensamt att de alla kräver mycket aktivitet, och har stängts eller till och med inte ens börjat pga. bristande motivation. Det ska inte vara jobbigt att leka. Om du tvångsinför regeln att motivationer måste vara långa, ser jag ingen annan framtid för DeBEL att den, liksom så många andra lekar, förpassas till papperskorgen inom en viss tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts