Alle090 Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Han har precis kommit hem efter sin första engelsklektion. Tragiskt. Är det inte bestämarne? Lite sorligt EDIT:And Guess WHAT!!! NYYYYYY SIIIDDAAAAA Redigerad 23 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 NYYYYYY SIIIDDAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Det ballar ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Det ballar ur! Mjo, I shall stop going offtopic. Slår vad om att någon kommer att quota/referera till mig dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 När börjar rollspels leken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 När börjar rollspels leken? Seems to me som att den har lagts på is och blivit hidden som the old ones var också. Rätt synd faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Seems to me som att den har lagts på is och blivit hidden som the old ones var också. Rätt synd faktiskt. Va? Vad pratar ni om för "ny" rollspelslek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Va? Vad pratar ni om för "ny" rollspelslek? Grevens förbannelse med samma koncept (?) som varulvarnas natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Grevens förbannelse med samma koncept (?) som varulvarnas natt. Attans, måste ha missat det totalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 När börjar rollspels leken? Den börjar inte. Blir denna lek för spammig tro? Ja det går ut på att gissa artist/band/skådespelare den som gissar rätt får hatten. Det där låter ungefär som frusciantes gissa-personen-lek och appropå den satt jag här och tänkte att vi kanske skulla kunna ha den men istället för att man postar enskilda bilder skulle man posta collage som i gamegame och filmleken. Vad tror ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Den börjar inte. Det där låter ungefär som frusciantes gissa-personen-lek och appropå den satt jag här och tänkte att vi kanske skulla kunna ha den men istället för att man postar enskilda bilder skulle man posta collage som i gamegame och filmleken. Vad tror ni om det? Hur menar du då? Att posta kollage med bilder osm har med en viss person att göra, och ifrån det gissa på vilken person det är man söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hur menar du då? Att posta kollage med bilder osm har med en viss person att göra, och ifrån det gissa på vilken person det är man söker? Kollage med bilder på olika personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Kollage med bilder på olika personer. Det skulle kunna bli roligt eftersom det skulle vara så himla olika personer på bilderna. Fast undrar om det skulle bli så värst långlivat... Men absolut värt ett försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Annars känns det som kollage-bilder har en ganska kort livslängd - det är jobbigt att göra kollage helt enkelt. Det är enklare om man bara kan svara rätt, plocka upp hatten, hitta en bild på internet, länka till den, någon annan svarar rätt, och så fortsätter det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Annars känns det som kollage-bilder har en ganska kort livslängd - det är jobbigt att göra kollage helt enkelt. Det är enklare om man bara kan svara rätt, plocka upp hatten, hitta en bild på internet, länka till den, någon annan svarar rätt, och så fortsätter det så. Mmm. Vi skiter i det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Egentligen så är det inte värst jobbigt att klistra in 5-8 bilder tar väl max 5min att göra. Om man har fixat de bilder man ska ha i för väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Egentligen så är det inte värst jobbigt att klistra in 5-8 bilder tar väl max 5min att göra. Om man har fixat de bilder man ska ha i för väg. Vilket är något ingen har. Det är just de fem minuterna som är jobbiga för en del att orka göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Fungerar/ade inte film och spelleken då? Borde inte vara någon skillnad eller? Spelar det någon roll om det blir bra/dåligt eller om leken blir inaktiv efter 2 veckor? Spelar det överhuvudtaget någon roll om man skippar sin tur och passar hatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Fungerar/ade inte film och spelleken då? Borde inte vara någon skillnad eller? Spelar det någon roll om det blir bra/dåligt eller om leken blir inaktiv efter 2 veckor? Spelar det överhuvudtaget någon roll om man skippar sin tur och passar hatten? Lekarna är inte vanliga trådar och ska inte fungera som sådana. En orsak till att jag låser dem är att jag inte vill ha det här oengagerade systemet med konstant "fria hattar", om du förstår vad jag menar. Förhoppningen är att när lekarna öppnas igen (t.ex. efter någon månad) ska forumiterna ha fått nytt intresse för dem. En annan orsak till låsningarna är att H har sagt att det inte får finnas alltför många lektrådar här i loungen; jag låser alltså några lekar för att kunna starta andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vad sägs om en lek där en person ritar en bild, och sen ska folk gissa vilken film bilden är baserad på? Person1 ritar en bild. Person2 gissar på rätt film. Person2 ritar en ny bild och folk får fortsätta gissa Ja, jag fick idén från gamereactor's forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts