The Dude Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Jag kanske inte ska säga något eftersom jag feltolkade först och tänkte att det var en disstråd, men håller med om att det är massa tråkiga inlägg fast man kan ju inte hindra vissa från att posta även om man finner dem fantasilösa... Men det är väl ingen big deal att ha den öppen eller något att gnälla över, som Sir K själv erkände så behöver man ju bara strunta i att läsa den för att slippa. Alla lekar behöver inte vara roliga för alla. EDIT: NY SIDA!! Redigerad 13 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Förvånar mig att Umberto faktiskt approvar den leken, något säger mig att Stora H inte skulle vara allt för förtjust i den. :hmm: "Det skadar väl inte att pröva." Det är inte en lek btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Jag vill gärna ha tillbaka min låttitel lek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag tror att Jackers tråd kan bli vettigare om vi bara ger den lite tid. Till en början satt folk bara och drog iväg en förolämpning de TRODDE var rolig. Nu börjar folk istället lära sig att hitta saker att ta illa upp i personens post, vilket leder till längre, intressanta argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Tråden börjar arta sig lite i alla fall. Se dig för vad du säger, min farfar var nyduschad! Bästa inlägget hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Jag vill gärna ha tillbaka min låttitel lek Vill och vill. Sen när handlar livet om vilja? Tråden börjar arta sig lite i alla fall. Bästa inlägget hittills. Haha! Men den är inte bra den där tråden; den är spammig H skulle nog inte gilla den Folk är inte särskilt fyndiga och roliga i sina inlägg Kebab börjar gråta när han läser den Lockdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Lockdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 "Bild på dig själv" bör flyttas hit. Finns inget vidare diskussionsunderlag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 "Bild på dig själv" bör flyttas hit. Finns inget vidare diskussionsunderlag där. Well, vi disktuerade det i somras men då tyckte StellHell att vi skulle vänta med att flytta vissa trådar till loungen eftersom de har "ett allmänt stämplat på sig". My hands are tied. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 "Bild på dig själv" bör flyttas hit. Finns inget vidare diskussionsunderlag där. Bag-n-Box, nay. Motivering: Överflödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 En UBER IDE!!!!! Gtasajten.com/forum SKA SKAFFA /B/!!!!!!!!! Kommer bli full snabbt men ändå!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 En UBER IDE!!!!! Gtasajten.com/forum SKA SKAFFA /B/!!!!!!!!! Kommer bli full snabbt men ändå!!!!! JAAA!!!!!! DU ÄR EFTERBLIVEN!!!!!! HURRA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 En UBER IDE!!!!! Gtasajten.com/forum SKA SKAFFA /B/!!!!!!!!! Kommer bli full snabbt men ändå!!!!! JAAA!!!!!! DU ÄR EFTERBLIVEN!!!!!! HURRA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 En UBER IDE!!!!! Gtasajten.com/forum SKA SKAFFA /B/!!!!!!!!! Kommer bli full snabbt men ändå!!!!! What have you been smoking, pal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 JAAA!!!!!! DU ÄR EFTERBLIVEN!!!!!! HURRA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 JAAA!!!!!! DU ÄR EFTERBLIVEN!!!!!! HURRA!!!!! HEEeyyy!!!!!!! Youre RETARDED!!!!!! HURRAY!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 HEEeyyy!!!!!!! Youre RETARDED!!!!!! HURRAY!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Jag tyckte denhära "vilken låttitel syftar jag på med bilden?"-leken var en ganska rolig lek. Tror det hade kunnat bli någonting av det, är dock inte själv sugen på att starta något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Blir denna lek för spammig tro? Ja det går ut på att gissa artist/band/skådespelare den som gissar rätt får hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 HEEeyyy!!!!!!! Youre RETARDED!!!!!! HURRAY!!!!!! Han har precis kommit hem efter sin första engelsklektion. Tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts