Grumpy Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Har du tagit dig 30 sekunder och läst första posten? Oj, jag såg nu " men 11 Juli är deadline för att vara med". Jag är med! Jag heter Cooladanne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Oj då, kollade igen och det visade sig att jag heter Solde45. Om du skulle kunna ändra det Vice så skulle det vara jättesnällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Oj då, kollade igen och det visade sig att jag heter Solde45. Om du skulle kunna ändra det Vice så skulle det vara jättesnällt. Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Skulle kunna gå med men jag har inte riktigt förstått vad Alfapet går ut på :/ Det jag vet är att man ska iallafall bilda ord. Redigerad 15 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Vad händer med det här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Vad händer med det här då? Ungefär som alla andra tävlingar på gtasajten går dom inte så bra. (Det är därför jag inte orkar vara med något mer+jag hatar att passa tider på en dator som delas med 3 pers) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ingen ville vara med ju. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts