Azore Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 man behöver ju vara god vän med vissa för att få sig en liten överaskning vilket hör till 100%.. men om nu den procent som krävs med vännerna understiger försvinner då denna bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ja, tills du kommer över procenten igen Roman ville inte ge mig nån lift på ett tag, det fixade jag senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 aha, fast för spelets 100% krävs det bara att jag kommit över procenten en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Vänta nu, om du fixar X procent av dina polare och får grejerna, spelar vidare och får 100% och struntar sedan i dem, så sjunker du inte under 100%...(?) Du skall bara nå upp till grejerna sen kan du strunta i dem. Dessutom så sjunker de inte hela tiden heller. De sjunker till en nivå och stannar där. Är jag ganska säker på. Annars får du hålla på och lalla med alla jobbiga polare hela tiden för att bibehålla dina 100% vilket låter helt absurt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Vänta nu, om du fixar X procent av dina polare och får grejerna, spelar vidare och får 100% och struntar sedan i dem, så sjunker du inte under 100%...(?) Du skall bara nå upp till grejerna sen kan du strunta i dem. Dessutom så sjunker de inte hela tiden heller. De sjunker till en nivå och stannar där. Är jag ganska säker på. Annars får du hålla på och lalla med alla jobbiga polare hela tiden för att bibehålla dina 100% vilket låter helt absurt... precis vad jag tänkte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Skulle någon vänlig GTAsajtare kunna lista alla special abilities som man får av vännerna, samt hur många procent man måste upp till? Ett tips kan vara att spoila ifall nån inte skulle vilja se... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Skulle någon vänlig GTAsajtare kunna lista alla special abilities som man får av vännerna, samt hur många procent man måste upp till? Ett tips kan vara att spoila ifall nån inte skulle vilja se... Tack på förhand! Lås upp Jacobs belöning genom att få 60% "Like" Billigare vapen som du kan köpa av LJ Lås upp Brucies belöning genom att få 70% "Like" Race Lås upp Packies belöning genom att få 75% "Like" Bomb Lås upp Roman belöning genom att få ?% "Like" Gratis taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Lås upp Jacobs belöning genom att få 60% "Like" Billigare vapen som du kan köpa av LJ Lås upp Brucies belöning genom att få 70% "Like" Race Lås upp Packies belöning genom att få 75% "Like" Bomb Lås upp Roman belöning genom att få ?% "Like" Gratis taxi fyller på lite: Dwayne: två gubbar som kommer som backup på allt du gör 60% med roman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Hur vet man hur mycket % man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Hur vet man hur mycket % man har? STår i stattsen om du trycker start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Tack för svaret Så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Ja, tills du kommer över procenten igen Roman ville inte ge mig nån lift på ett tag, det fixade jag senare. Vadå allså, vi säger såhär. Jag kan få lift av Roman, sen om jag lyckas sänka min relation med honom tillräckligt mycket så slutar han ge mig lift? Och isåfall, ringer han bara och säger typ: I'm sorry NB but i wont give you lift anymore. Eller what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Vadå allså, vi säger såhär. Jag kan få lift av Roman, sen om jag lyckas sänka min relation med honom tillräckligt mycket så slutar han ge mig lift? Och isåfall, ringer han bara och säger typ: I'm sorry NB but i wont give you lift anymore. Eller what? Alternativet "Car Service" finns inte kvar i listan helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Alternativet "Car Service" finns inte kvar i listan helt enkelt. Ahh okej, trodde att Roman skulle ringa och förklara det på telefon kanske, skulle vara kul att höra isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts