Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag har ett väldigt irriterande problem. När jag har µtorrent igång så segar mitt internet ner något katastrofalt. Det kan ta uppåt 30-40 min att ladda en sida. Ni tänker väl att "hm, idiot, du laddar ner. kanske därför?" Men problemet är att det har inte varit såhär förut, utan då har jag kunnat surfa runt på internet utan att det ens har märkts att jag har µtorrent igång. Någon som vet vad som kan va fel och har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Laddar du upp nått? Vad har du för internet? Leverantör och hastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Laddar du upp nått? Vad har du för internet? Leverantör och hastighet? Alltså, jag laddar ju ner torrenter.. Alltså laddar jag upp, men det går i ca 5 kb/s när jag laddar upp. Telia 24 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Begränsa din nerladdningshastighet så den är ca 50-100 kb/s mindre än din maximala. Testa även att aktivera krypterning... Hoppas att du laddar ner gamla mormorsbilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Begränsa din nerladdningshastighet så den är ca 50-100 kb/s mindre än din maximala. Testa även att aktivera krypterning... Hoppas att du laddar ner gamla mormorsbilder... Ja, vi får allt hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Begränsa din nerladdningshastighet så den är ca 50-100 kb/s mindre än din maximala. Testa även att aktivera krypterning... Och precis där behöver jag hjälp. Hoppas att du laddar ner gamla mormorsbilder... Ja, vad tror du ? Tror du jag laddar ner bilder på 18-åringar? Nej, usch. Tacka vet jag erfarna kvinnor. Tänk en varm sommardag när tanterna har kjol på sig och man tar kaffekoppen och drar längs med fittan, slosch, uhm så gott ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tänk en varm sommardag när tanterna har kjol på sig och man tar kaffekoppen och drar längs med fittan, slosch, uhm så gott ! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Haha, jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tänk en varm sommardag när tanterna har kjol på sig och man tar kaffekoppen och drar längs med fittan, slosch, uhm så gott ! Du är sådär obehagligt vulgär jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Yay, nu har stellhell varit off-topic nu kan vi också vara det!!!!!!!11ett Anyhoo, jag rekommenderar att ha uppladdningsgränsen på 40kb/s. Det öker både nedladdningshastigheten samt gör att du kan surfa snabbare. Så är det iaf för mig och min 8Mbit lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Och precis där behöver jag hjälp. Vilken av dom? upp och nerladdningshastigheten reglerast lättast genom att högerklicka på utorrentikonen, välj sedan upp eller nedladdningshastighet och ställ in rätt data. Krypterning slås igång genom att klicka på den gröna ikonen länsgt ner i mitten. Anyhoo, jag rekommenderar att ha uppladdningsgränsen på 40kb/s. Det öker både nedladdningshastigheten samt gör att du kan surfa snabbare. Så är det iaf för mig och min 8Mbit lina. Det räcker med en begränsning på 70 kb/s om du har 1mbit upp. 30-50 från full uppladdning är en bra hastighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts