simonracer Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hejsan, jag skulle gärna vilja veta hur man laddar ner teman till datorn. Jag har en windows XP om det spelar roll. Någon kanske skulle kunna skriva en guide eller något sådant! Mvh//Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Hejsan, jag skulle gärna vilja veta hur man laddar ner teman till datorn. Jag har en windows XP om det spelar roll. Någon kanske skulle kunna skriva en guide eller något sådant! Mvh//Simon Har du testat o söka på " Windows xp tema " på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) StyleXP för att hantera teman. Sen kan du leta teman på CrystalXP.net Redigerad 3 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag rekommenderar att du tankar denna och sedan skaffar olika teman från t.ex. Deviantart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 4 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Tackar till dom två sista för eran hjälp, ska testa dom //Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Haha, åh Trodde det stod "Nedladdning av Teoman" först.. Gah Redigerad 4 juli, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts