mr_tobbe Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 John Bauer här i Örnsköldsvik har tyvärr fått ett dåligt rykte. Har inte John Bauer ett uselt rykte precis överallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Har inte John Bauer ett uselt rykte precis överallt? Mjo, i alla fall i Linköping med. Likt förbannat söker jättemånga dit (vilket gör att intagningspoängen blir ganska hög), men sedan inser (som tur är) många att det inte är något att ha och byter skola. Så har det i alla fall varit de två senaste åren som jag har varit med i svängarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Kan nog tänka mig att JB varierar från ort till ort, Örebro där jag gick var faktiskt bra, även om jag ångrar att jag inte valde samhälls istället. Entreprenörsprogramet är f.ö inte speciellt populärt, jag hörde rykten om att det ska läggas ned i Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Kan nog tänka mig att JB varierar från ort till ort, Örebro där jag gick var faktiskt bra, även om jag ångrar att jag inte valde samhälls istället. Entreprenörsprogramet är f.ö inte speciellt populärt, jag hörde rykten om att det ska läggas ned i Örebro. Av rektorn på JB i Örnsköldsvik fick jag som sagt höra att dom inte skulle kunna lägga ner endast Entreprenörsprogrammet utan att lägga ner hela skolan, då det var ett av de två programmen som grundade skolan. Och jo som sagt så har JB fått ett dåligt rykte, vilket är synd då det är en fin skola. Åtmindstonde här i Örnsköldsvik. Fina lokaler, fina lärare och fina elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Vote: Japp Kom in på Elteknik med inriktning Installation på Taserud i Arvika(Väldigt nära festival området)! Behövdes 215 poäng, hade 220 så jag tog mig in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Kom in på NV med Mattematik/Data som inriktning. Hade 240 poäng minus dom 10 som dras bort. Känner inget speciellt inför skolstarten mer än "orka", typ. Blir säkert bra men just nu pallar jag inte att tänka på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Japp, Lastbilschaffis Redigerad 3 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Kom in på Media, krävdes 175p och jag hade 185. Tjoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Japp! Jag kom in på Teknik som jag sökt till. Det krävdes 240 poäng ovh jag hade 300, ingen överaskning precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag är 89a och ska gå med 92orna Kom in på mitt andra val som var Teknikgymnasiet i södertälje. Ska gå måleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag är 89a och ska gå med 92orna Kom in på mitt andra val som var Teknikgymnasiet i södertälje. Ska gå måleri Vad gick du innan, och hur kommer det sig att du byter såhär sent? Förbered dig på att du kommer få langa en massa cigaretter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Vad gick du innan, och hur kommer det sig att du byter såhär sent? Förbered dig på att du kommer få langa en massa cigaretter. Gick Media innan. Gick 2 år och sen pallade jag bara inte mer. Så jävla dålig skola alltså. Gick på Östragymnasiet som ligger i Skogås. Världens sämsta skola, lovar Men iaf, så hoppade jag av och ville få en ny start Sen sökte jag in till måleri när jag gjorde mitt första val, och kom inte in. Så har alltid vart intresserad av det. Edit: Haha joo jag vet, blir ju 20 i andra ring också. Ungarna kommer vara efter mig som fan! Redigerad 3 juli, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Gick Media innan. Gick 2 år och sen pallade jag bara inte mer. Så jävla dålig skola alltså. Gick på Östragymnasiet som ligger i Skogås. Världens sämsta skola, lovar Men iaf, så hoppade jag av och ville få en ny start Sen sökte jag in till måleri när jag gjorde mitt första val, och kom inte in. Så har alltid vart intresserad av det. Edit: Haha joo jag vet, blir ju 20 i andra ring också. Ungarna kommer vara efter mig som fan! Köper du ut tillräckligt kanske du får ligga också. Redigerad 3 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Japp jag kom in på mitt försthands val teknink på på nordenbergsskolan inriktning datorteknik. Hade 295 poäng, alla kom in och medianen låg på 240 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Köper du ut tillräckligt kanske du får ligga också. Haha, i klassen tror jag det inte finns mycket ligg. Men man kan alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Haha, i klassen tror jag det inte finns mycket ligg. Men man kan alltid hoppas Alla vet att förbjuden frukt är saftigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Hade 175p, programet jag sökte till hade 125 i intagning så jag kom med. Fordonsprogramet på Carlsund utbildningscentrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 En fråga bara. Hur är det om man har hoppat av och söker om. Får man "extra poäng" för att man är äldre eller så? Många har sagt att det är så, men jag märkte inget nu när jag sökte in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Köper du ut tillräckligt kanske du får ligga också. Usch, vilken lögn. @Vaxx: Du får inte mera poäng vad jag vet. Men du söker ju inte in med dina gamla högstadiebetyg när du söker om vad jag vet. Sen blir det jävligt glass när man redan har massa avklarade kurser sen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Vote: Japp. Kom in på SM-IT på Rekarnegymnasiet, Eskilstuna. Jag hade 250 poäng och man behövde 165 poäng. Redigerad 4 juli, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts