Jump to content

Problem med musen i spel

SilentViper
 Share

Recommended Posts

När jag ska spela Counter Strike source eller World of Warcraft så cpar muspekaren. I World of Warcraft så händer detta

När ja ska dra muspekaren så laggar den mellan åt. Men om ja trycker på ESC knappen så laggar den inte. Samma sak om ja har muspekaren vid min minimap och där man ser sin karaktärs liv/mana etc där laggar det typ. Hjälper inte att byta batterier i musen inte om ja startar om datorn eller startar om spelet.

I Counter Strike source så händer följande

När ja ska skjuta ibland kan den byta vapen eller så kan själva gubben flytta sig till ett annat håll. Eller så siktar han uppåt eller vad man ska säga. Sen laggar det också precis samma sak som på WoW. Vad kan detta bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hur fixar ja drivrutiner till Fujitsu Siemens standard mus och tangentbord som jag fick till denna dator? Måste man gå till deras hemsida eller?

Så här ser det ut för egenskaper för mus:

Har testat tryckt på Uppdatera drivrutin men hjälpte inte

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fixar ja drivrutiner till Fujitsu Siemens standard mus och tangentbord som jag fick till denna dator? Måste man gå till deras hemsida eller?

Så här ser det ut för egenskaper för mus:

Har testat tryckt på Uppdatera drivrutin men hjälpte inte

Du bör ha fått med en skiva med drivrutiner.

Annars får du kolla HÄR. ( Accessories>Mouse)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm vilken ska ja ta för om ja kollar på musen så står det Wireless Optical Mouse. Och ja hittar bara Wireless Optical Mouse R sen Wireless Optical Mouse MB

Jag har inte en aning.

Du kan ju alltid kolla Serial Nummber och skriva in det. :mellow:

Och prova en annan mus, som Kicken sa.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor