SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 När jag ska spela Counter Strike source eller World of Warcraft så cpar muspekaren. I World of Warcraft så händer detta När ja ska dra muspekaren så laggar den mellan åt. Men om ja trycker på ESC knappen så laggar den inte. Samma sak om ja har muspekaren vid min minimap och där man ser sin karaktärs liv/mana etc där laggar det typ. Hjälper inte att byta batterier i musen inte om ja startar om datorn eller startar om spelet. I Counter Strike source så händer följande När ja ska skjuta ibland kan den byta vapen eller så kan själva gubben flytta sig till ett annat håll. Eller så siktar han uppåt eller vad man ska säga. Sen laggar det också precis samma sak som på WoW. Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Prova avinstallera drivrutinerna och installera nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Hur fixar ja drivrutiner till Fujitsu Siemens standard mus och tangentbord som jag fick till denna dator? Måste man gå till deras hemsida eller? Så här ser det ut för egenskaper för mus: http://pici.se/pictures/tXAOsEwWa.jpg Har testat tryckt på Uppdatera drivrutin men hjälpte inte Redigerad 2 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hur fixar ja drivrutiner till Fujitsu Siemens standard mus och tangentbord som jag fick till denna dator? Måste man gå till deras hemsida eller? Så här ser det ut för egenskaper för mus: Har testat tryckt på Uppdatera drivrutin men hjälpte inte Du bör ha fått med en skiva med drivrutiner. Annars får du kolla HÄR. ( Accessories>Mouse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hm vilken ska ja ta för om ja kollar på musen så står det Wireless Optical Mouse. Och ja hittar bara Wireless Optical Mouse R sen Wireless Optical Mouse MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Provat testa att köra med en annan mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Hm vilken ska ja ta för om ja kollar på musen så står det Wireless Optical Mouse. Och ja hittar bara Wireless Optical Mouse R sen Wireless Optical Mouse MB Jag har inte en aning. Du kan ju alltid kolla Serial Nummber och skriva in det. Och prova en annan mus, som Kicken sa. Redigerad 2 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Hm Hittar inge serial på tangentbordet eller musen kollade på datorn product key och testa skriva in det men funkade inte. Enda som står under musen är ModeNo.:P2301 Rev.01 Rating.3V=45mA. Jag har testat skriva in P2301 funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Driver for Fujitsu Siemens Computers "Wireless Optical Mouse R - S26381-K359-*" Går att ladda ner från supporten, men det var lite jobbigt, anyhoeeee, laddade upp den åt dig, har inte ens öppnat .zipen och vet inte hur den kommer te sig. Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Redan testat den funkade inte alls. Inga ändringar i systemhanteran när man kollade där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Har det varit så förr, eller kom "musproblemen" nyligen`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Kom nyligen när ja satt och spelade World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Testa bara med en annan mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag håller med alla som sagt att du ska byta mus! Jag hade exakt samma problem med den gamla musen, musen laggade och kunde ibland bara dra iväg utan att jag ens rörde den. Så det är nog din mus som börjar packa ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ok bytte mus nu för ett tag sen funkar perfekt nu att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts