Patrik Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Om man är inne på en sida ofta så läggs den in i bokmärken automatiskt. Hur stänger man av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Really? inget jag har märkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Really? inget jag har märkt.. Inget här heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Det är inte historik du pratar om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Du kanske råkar dra upp dina flikar i bokmärkesfältet? Har hänt mig flera gånger när man ska markera/stänga flikar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Nope, alltså bokmärks-toolbaren så sparas en sida som man trycker på flera gånger. Händer inte alltid men har hänt några gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Nope, alltså bokmärks-toolbaren så sparas en sida som man trycker på flera gånger. Händer inte alltid men har hänt några gånger nu. antar att det är nåt du måste ändra genom att skriva about:config i adressfältet. Vad allt betyder kan du googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts