Palmgren Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jag vill börja med att säga hej då jag är ny här. Nu är det så att jag fastnat på ett uppdrag på GTA SA på min PC. Jag har nyligen börjat gjort uppdrag och ska göra ett uppdrag som heter typ "Cesar Vialpando". Man ska hoppa med en bil man fixat i ett garage. Problemet är att jag inte kommer underfun med om vilka knappar som ska användas. Bilen hoppas framtill när jag trycker på Delete-knappen och baktill när jag trycker på End-knappen på tangentbordet. Men pilarna som man ska följa pekar ju även åt höger och vänster, vilka knappar gäller då? Någon som vet? Dessutom undrar jag vad kameran är till för? Tack på för hand // Palmgren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sa4ever Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 jag ändrade knappana till Fram:8 Bak:2 Höger:6 Vänster:4 kameran r till för snapshot som finns i san fierro en bit in i storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jag vill börja med att säga hej då jag är ny här. Nu är det så att jag fastnat på ett uppdrag på GTA SA på min PC. Jag har nyligen börjat gjort uppdrag och ska göra ett uppdrag som heter typ "Cesar Vialpando". Man ska hoppa med en bil man fixat i ett garage. Problemet är att jag inte kommer underfun med om vilka knappar som ska användas. Bilen hoppas framtill när jag trycker på Delete-knappen och baktill när jag trycker på End-knappen på tangentbordet. Men pilarna som man ska följa pekar ju även åt höger och vänster, vilka knappar gäller då? Någon som vet? Dessutom undrar jag vad kameran är till för? Tack på för hand // Palmgren Välkommen Palmgren Kameran är till för flera olika sorters uppdrag, sedan kan du ju alltid använda kameran istället för screenshot knappen, efter att du har tagit ett kort så hamnar bilden i Mina dokument\Gta San Andreas User Files\Gallery\ som du sedan kan titta på lite senare fram i tiden Väldigt användbar... Det bästa sättet med Cesar Vialpando är att göra som Sa4ever sade, eller så ställer du bara in så som du själv tycker passar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Gå in på Options och välj själv vilka knappar du vill använda. Redigerad 30 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Palmgren Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag får tacka alla tre för svaren. Klarade precis uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts