Jump to content

Vem är din förebild när det gäller mode & klädstil?

Tux
 Share

Recommended Posts

Bara jag som uppfattade det P-C skrev som ironiskt? :naughty:

Nejrå, du var inte ensam - det där var en väldigt o-Aggig kommentar.

--

Hursomhelst, jag försöker vara så mycket mig själv som möjligt i det jag har på mig; jag skulle inte ha på mig något för att passa in. Med det sagt är det inte så att jag inte har förebilder; min storebror har väldigt skön stil, och jag skulle ljuga om jag sade att jag inte inspirerades av honom. Annars faller jag nog in rätt mycket in i en ganska vanlig mall; rätt vardagliga kläder med några procents lutning åt det lite rockigare hållet. Mycket H&M, mycket stuprörsjeans, mycket converse All Stars, mycket bekvämt. Jag gillar färger, rött, orange, men har även rätt mycket färgneutrala plagg som passar till det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar hans klädstil, vet inte namnet dock :lol:

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/1hvt312w7zyd.jpg

:doh:

Jag har inte direkt någon förebild när det kommer till min klädsel. Dock har jag, som säkerligen även många andra gjort, någon gång hämtat inspiration från artister och skådespelares klädsel som man skymtat i någon film eller en spelning. Exakt som Kebab så gillar jag t.e.x Jude Law's klädsel i The Holiday - och framförallt hans skjortor! :lol:

Men jag klär mig i det jag själv tycker är snyggt och passar. :lol:

thumbup_1023289_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor