Tux Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!) Efter att ha sett hela Säsong 1 av Gossip Girl så har jag fastnat för Ed Westwick! Japp! Chuck bass Den här gossen klär sig (i serien) så jävla snyggt och hans stil är bara så underbar!. http://photos.posh24.com/p/77758/l/ed_westwick/ed_westwick_ar_riktigt_ogongodis.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!) Efter att ha sett hela Säsong 1 av Gossip Girl så har jag fastnat för Ed Westwick! Japp! Chuck bass Den här gossen klär sig (i serien) så jävla snyggt och hans stil är bara så underbar!. Skjorta under skjorta? Jag har ingen speciell klädförebild. Redigerad 29 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 När det kommer till mode och klädstil så har de flesta någon som dem tänker på varje gång dem klär sig på morgonen. Vem är din förebild? Posta en bild på h*n och berättar varför du gillar just hans/hennes stil och varför du klär dig som h*n! (Det behöver inte vara en kändis! Det kan vara vem som helst!) Är du riktigt säker på det? ...aldrig haft eller hört om någon som haft en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Aldrig haft någon förebild inom mode eller klädstil, jag kör på det som är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Är du riktigt säker på det? ...aldrig haft eller hört om någon som haft en. Råger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Wayne Static http://headbangersblog.mtv.com/wp-content/uploads/2007/07/staticx.jpg (personen med "håret" ) Om jag nu ska gå efter en viss klädstil ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Aldrig haft någon förebild inom mode eller klädstil, jag kör på det som är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag tar det som ligger framme eller det som är snyggt om inget ligger framme. Redigerad 29 juni, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Aldrig haft någon förebild inom mode eller klädstil, jag kör på det som är snyggt. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Har inga förebilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 I'm not a freaking fanboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Aldrig haft någon förebild inom mode eller klädstil, jag kör på det som är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Fail @ TS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Råger.Jag älskar hur jäkla mycket du bidrar till det här forumets trådar. Själv har jag en väldigt undermedveten stilikon: Odd Nosdam. Det mesta som medlemmarna hade i cLOUDDEAD är väldigt snyggt, men Odd Nosdam har den mest återkommande som man kan se på mig. Men självklart kopierar jag inte honom. jag kör på det som är snyggt, men om man ska peka ut någon som beskriver min klädstil som bäst så är det Odd Nosdam som duger. Jag vet inte om det är bra att jag har blivit en stilikon för några eller om det är helt åt helvete. Men Odd Nosdam. Odd Nosdam, Yoni Wolf, Dose one Yoni Wolf, Odd Nosdam Odd Nosdam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Slänger väl ett öga på klädmodeller för märken jag gillar, men inte direkt förebild. Beatles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag älskar hur jäkla mycket du bidrar till det här forumets trådar. Till dig alltså, fast utan att vara ironisk =) Redigerad 29 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag gillar hans klädstil, vet inte namnet dock Redigerad 29 juni, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Jerry Seinfeld fo sho! Allvarligt, skiter nästan fullständigt hur jag ser ut. kör bara hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Jag har inte direkt någon förebild när det kommer till min klädsel. Dock har jag, som säkerligen även många andra gjort, någon gång hämtat inspiration från artister och skådespelares klädsel som man skymtat i någon film eller en spelning. Exakt som Kebab så gillar jag t.e.x Jude Law's klädsel i The Holiday - och framförallt hans skjortor! Men jag klär mig i det jag själv tycker är snyggt och passar. Redigerad 29 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Försöker oftast inte efterlikna någon speciell, men mitt undermedvetna gör alltid att jag ser ut som en fotbollshuligan/kicker. Med andra ord snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts