RavenE Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) Vad långsamma ni är. Redigerad 1 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 14405 på harpan tid: 51 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Jag har upplevt liknande hastigheter en gång i mitt liv. Birdie 18 i Uppsala. Rätt härlig känsla att dra ner en 20GB torrent på ett par timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Rekord på downloadhastighet: 10Mbit/s, annars brukar jag ligga på 2-5Mbit om det är från privat-trackers (piratetorrents eller liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Rekord på downloadhastighet: 10Mbit/s, annars brukar jag ligga på 2-5Mbit om det är från privat-trackers (piratetorrents eller liknande). Strunthastigheter. Det ska vara MegaByte, då börjar man snacka om hastigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Strunthastigheter. Det ska vara MegaByte, då börjar man snacka om hastigheter. Mbyte finns det ingeting som heter? :s trodde jag ja.. Samma ska som Mbit? Redigerad 8 juli, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Mbyte finns det ingeting som heter? :s trodde jag ja.. Samma ska som Mbit? 1 byte=8 bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 3.7 MegaByte är iofs inte mitt nedladdningsrekord, bara på Torrent. Annars har jag kring 13 MegaByte (100 Mbit), betalar typ 39:- / månad. Lund Studentnät is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Strunthastigheter. Det ska vara MegaByte, då börjar man snacka om hastigheter. Säger såhär då: I µTorrent stod det 10MB/s på den torrenten. Nöjd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts