Jump to content

Rekord-tråden

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jag anser inte detta vara någon tråd, utan det finns diskusionsunderlag.

Det här är alltså en tråd där ni postar era olika rekord.

Till exempel hur länge du lyckats hålla andan, hur mycket pengar du haft på ditt kort som mest, hur snabbt har du druckit en liter vätska?

Så, som trådskapare börjar jag väl med några av mina rekord.

1. Gick ut ett parti patiant (stavning?) på 150 sekunder
  2. Har hållit andan i 2.36 minuter
  3. Har kissat i 201.3 sekunder
  4. Har hoppat 1.60 meter i höjd. Jag har aldrig tränat eller varit aktiv i höjdhopp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har druckit upp en flaska vatten (1 liters) på 12 sekunder :P

Edit; Okej, det var kanske inte något rekord.. Men jag är nöjd över mig själv iallafall :)

Förresten, hur fan kan man kissa i 200 sekunder? :doh:

Några polare hade en tävling om vem som kunde pissa längst.

Rekordet låg på 56 sek och jag tyckte det var omöjligt.

Jag frågade vilka regler som gälde och man fick tydligen knipa igen med fingrarna men det var tvungen att vara en stråle. Så fort strålen slutade så skulle man sluta ta tid.

Så, efter fem - sex öl på krogen så testade jag och fick då tiden 201.3 sekunder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

113 sek här, med "ta ett kort". Fick ca 6500 poäng.

Har bajsat normalbajs inklusive torkning och tvättning av händer på 46 sekunder.

Först läste jag att du slog mitt rekord i patiant, men när jag läste om din bajsning så har jag slagit dig.

Jag har fått 34 sekunder på det.

Men, när jag gick ut min patiant så hade jag "ta tre kort"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först läste jag att du slog mitt rekord i patiant, men när jag läste om din bajsning så har jag slagit dig.

Jag har fått 34 sekunder på det.

Men, när jag gick ut min patiant så hade jag "ta tre kort"

Kukmätning deluxé.

Var inte tråden om egna rekord? "Men jag har slagit dina rekord, mina rekord är bäst".

Jösses.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kissat med hård stråle i uppskattningsvis en minut. Helt seriöst. Men det är inget jag är stolt över, det var en av de värsta upplevelserna jag har varit med om.

Det var en torsdagseftermiddag någon gång förra vintern. Jag stod och väntade på bussen hem efter ett hårt pass på gymmet, när jag kände en kissnödighet tränga sig på. Det var en så konstig känsla, för på bara någon minut blev jag så kissnödig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Någon timma tidigare, på gymmet, hade jag och en vän hinkat i oss flaskvis med vatten utan att vi tänkte på det. Plötsligt sa han: "Fan vad lätt det var att dricka vatten idag". "Ja, verkligen. Undrar vad det beror på" svarade jag och drack lite till.

Det var alltså inte förrän uppskattningsvis en timma efteråt som bieffekterna slog till - och de slog till med en vansinnig kraft!

Så där stod jag, tio minuter innan bussen skulle gå, med sprängande kissblåsa och en huvudbry som hette duga. Skulle jag hinna springa upp till skolan och släppa på trycket? Eller in på gymmet? Eller kan jag smyga bort till ett träd här, det är ju trots allt ganska mörkt ute?

Mitt i allt detta så blinkar avgångstidsskylten till. "Buss 620 mot Motala är försenad. Ny avgångstid beräknas vara 16.45." Jag kollar ner på min klocka. 16.20. Hallelujah! Det finns en gud!, tänkte jag och började med rappa steg traska mot skolan. Plötsligt insåg jag att det faktiskt kan vara så att bussen kommer INNAN 16.45. Och jag ville verkligen inte missa just den bussen. Så jag vände på klacken och gick tillbaka till busshållsplatsen, satte ett rejält bett i underläppen och gjorde mitt bästa för att fundera på något annat.

Klockan 16.40 rullade bussen in, och jag hann knappt kliva på innan den lagom stressade chaffisen drog iväg. Och det var nu den riktiga helvetesfärden satte igång. Kissnödigheten jag hade innan går inte ens att jämföra med den som uppstod i samma stund som jag satte mig ner i sätet. Det kändes som att kisset skulle tränga sig uppför kroppen och ut genom öronen. Jag är glad att så många resenärer tröttnade på att vänta och tog andra bussar istället, och att jag därför hade hela den bakre delen av bussen för mig själv, för efter bara fem minuters bussfärd blev jag tvungen att sätta mig i någon slags fosterställning med uppknäppta byxor och båda händerna i ett ovänligt och bestämt grepp runt penis. Och fråga mig inte varför, men jag fann det enklare att hålla mig när jag "gungkastade" mig fram och tillbaka mellan mitt ryggstöd och sätet framför. Så så satt jag i ungefär 20 minuter, tills jag kände att det bara inte gick att hålla emot längre. Någon slags mental "så-gör-man-bara-inte"-spärr snappade i hjärnan på mig och jag tänkte ut tre alternativ till att göra mig av med det ÅH så påfrestande trycket. Det var förresten inte ens ett tryck vid det här laget utan snarare ren och skär smärta - en trolig följd av den minst sagt hårdhänta behandlingen av min oskydliga stackars penis.

Mina tre alternativ var:

1. Kissa på mig
  2. Krypa in längst in i hörnet längst bak i bussen och kissa
  3. Plocka fram min vattenflaska ur väskan och kissa i den

Tankarna om alternativ nummer tre fick jag snabbt avfärda eftersom en åsna kan räkna ut att en 50-centiliters vattenflaska knappast skulle räcka till den enorma mängden vatten som ville ur mig.

Alternativ två och ett lockade något otroligt, ni kan inte ens ana hur nära jag var att bara "öppna kranen" så att säga. Jag är fortfarande helt övertygad om att det hade varit värt det, men någonstans långt inne i bakhuvudet började spärren att repareras och jag kunde helt enkelt inte göra det.

Så, efter att ha åkt buss i ungefär 20 minuter, vilket motsvarar lite mer än halva resan, slog en blixt ner som från klar himmel. Jag kan ju be chaffisen att stanna till intill vägkanten så att jag kan kissa! Nog skulle det vara pinsamt, men helt klart värt det.

Långsamt, långsamt började jag släppa taget om.. ni vet.. och försökte resa på mig. Jag ställde mig upp i gången. Triumf! Inga kroppsvätskor i brallorna såvitt jag kunde känna! Jag började lugnt knalla mot den främre delen av bussen, och kände till min stora förvåning att trycket nästan helt och hållet försvann! Med en hand var jag tvungen att försäkra mig om att jag inte hade sprungit läck någonstans. Det var grönt. Allt kändes bra, och när jag var nästan ända framme vid chauffören så insåg jag att jag inte behövde kissa längre.

För att mata alla nyfikna resenärblickar som förvånat kollade på mig när jag gick framåt rev jag åt mig en busstidtabell och gick tillbaka och satte mig igen. Och gissa vad? Det dröjde inte mer än några sekunder innan jag var tvungen att bita mig i läppen, fatta tag om ... och slänga mig fram och tillbaka mellan sätena igen. Jag förbannade mig och min kropp för att jag/den hade fegat ur när jag ställde mig upp.

Efter en hel jävla evighet (sammanlagt ungefär 40 minuter) kom jag äntligen fram till min busshållsplats, och det är här jag kommer ontopic igen. Jag slängde mig ut genom dörren i samma stund som den öppnades, tog inte ett enda steg utanför bussen utan knäppte upp byxorna direkt och vred på kranen. Och vilken känsla det var, jag tror aldrig att jag har varit med om något bättre. Med en stenhård stråle stod jag och kissade i vad jag som sagt var uppskattar till en minut. Det kan mycket väl ha varit mer än så.

Jag släpade mig den 400 meter vägen hem, åt en macka och gick och lade mig för kvällen. Jag var helt utmattad.

• Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser inte detta vara någon tråd, utan det finns diskusionsunderlag.

Det här är alltså en tråd där ni postar era olika rekord.

Till exempel hur länge du lyckats hålla andan, hur mycket pengar du haft på ditt kort som mest, hur snabbt har du druckit en liter vätska?

Så, som trådskapare börjar jag väl med några av mina rekord.

1. Gick ut ett parti patiant (stavning?) på 150 sekunder

113 sek här, med "ta ett kort". Fick ca 6500 poäng.

Har bajsat normalbajs inklusive torkning och tvättning av händer på 46 sekunder.

Om det är Harpan vi pratar om så har jag klarat den på 49 sekunder. Har bild på min egen dator. Kan posta den imornkväll om så önskas :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor