Grumpy Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Jag antar att den här tråden är rätt simpel, det är en sorts lek tråd. Jag ska förklara hur det går till: Jag publicerar en bild från ett spel och sen så ska StellHell* gissa vilket spel det är, om han gissar rätt så publicerar han en spelbild och någon annan får gissa vilket spel bilden är ifrån. Det finns vissa regler. 1. Den som publicerar bilden ska ge ledtrådar om ingen kan svaret. 2. Om ingen ändå kan svaret så får vem som helst posta en ny bild. Gissa på http://static.pici.se/pictures/ahnoIoEPS.jpg *StellHell är bara ett exempel. Redigerad 28 juni, 2008 av gamemaster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jag antar att den här tråden är rätt simpel, det är en sorts lek tråd. Tyvärr, där tog det stopp. Ledsen grabben, men som det ser ut nu så tillåter forumet inga lektrådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Forumet tillåter det inte nu, men när lounge kommer (Om den kommer) så kommer modsen starta trådarna.. Så, Denna topic lär bli raderad. såg Marky's post, sorrie. Redigerad 28 juni, 2008 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Lek. Inte. Här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts